زبان / Language

در دیدار چهره به چهره مدیر عامل با کارکنان واحد عملیات حرارتی و تکمیل کاری:

شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ تنها شرکت فولادی دارای واحد عملیات حرارتی

 

مقدمه خبر :

با توجه به آشنایی با دیدگاه های مدیر عامل و همچنین شنیدن درد و دل کارکنان هر واحد، مرتضی محمدی مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران صبح های هر یکشنبه را اختصاص به دیدار چهره به چهره با واحدهای مختلف شرکت قرار داده است. 

 

 

دیدار چهره به چهره کارکنان واحد عملیات حرارتی و تکمیل کاری با مدیر عامل شرکت، فرصتی را فراهم آورد تا طرفین در خصوص بسیاری از مسائل موجود و هم چنین رفع مشکلات و نواقص واحد، همفکری و در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
در ابتدا مهندس حمیدرضا میر جلیلی؛ رئیس واحد عملیات حرارتی و تکمیل کاری ضمن تشریح اقدامات و شرح وظایف هر یک از واحدهای تحت سرپرستی خود، بیشترین مشکل این واحد را کمبود محصول و متوازن نبودن آن در طول سال عنوان نمود.
وی در همین خصوص افزود: در این واحد در بعضی از ایام سال گاهاً تعداد محصول بسیار بالا و فشار زیادی بر روی پرسنل وارد  شده و گاهاً برنامه تولید سبک تر می باشد و این عدم توازن سبب شده است که ما نتوانیم برنامه ریزی و تصمیمات لازم را انجام دهیم و اگر در سال آینده دستور کار بر افزایش ظرفیت تولید باشد این واحد نیازمند است با برنامه ریزی جامع تر و همچنین جذب نیروی جدید کار را دنبال نماید.
رئیس واحد عملیات حرارتی و تکمیل کاری در ادامه نقش این واحد را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: تنها شرکت فولادی که دارای واحد عملیات حرارتی می باشد شرکت فولاد آلیاژی ایران است و دانش فنی موجود در این واحد برای بسیاری از متخصصان صنعت فولاد کشور دارای اهمیت ویژه ای است.
وی در همین رابطه بروز بودن دانش فنی، سطح تکنولوژی، آشنایی با نوع تجهیزات و دستگاه های امروزی و.... را از جمله مسائل حیاتی جهت ورود هرچه بیشتر به بازارهای رقابتی دانست.
در ادامه مهندس مرتضی محمدی: مدیر عامل شرکت ضمن اهمیت به کمیت محصول گفت: این که ما چه قدر تولید کنیم مهم نیست، مهم آن است که محصولی تولید نمائیم که از نظر سطح تکنولوژی جهانی حرف اول را زده و در نوع خود غیرقابل دسترس باشد.
وی در همین خصوص افزود: هنر آن است که بتوانیم با ورود در بازار جهانی و هم چنین تولید محصول با ارزش افزوده بالا و قیمت تمام شده پایین سود بیشتری را از آن شرکت فولادآلیاژی ایران نمائیم.
مهندس محمدی خطاب به حاضرین گفت: بر روی مسائل شرکت حساس باشید، جلوی اسراف و اتلاف ها را بگیرید و در برابر آن مقاومت نشان دهید. به سادگی از کنار افت ها و مشکلات نگذرید و این است رمز بقای یک سازمان و هر آن وقت که کارکنان یک سازمان به سادگی از کنار انحرافات، افت ها و مشکلات عبور کنند یعنی مرگ تدریجی آن سازمان.
مدیر عامل شرکت ضمن بیان نگاه مثبت برای آموزش کارکنان حتی آموزش خارج از کشور گفت: نقش آموزش برای کارکنان یک سازمان و استفاده از تجربیات دیگران بسیار مهم است به شرط آنکه آموزش هدفمند باشد و دقیقاً موضوع آن مشخص گردد.
وی در همین رابطه افزود: تهیه پکیج آموزشی به صورت کاربردی یک از موضوعات است که اینجانب از طریق واحد منابع انسانی و امور اداری پیگیری خواهم نمود.
مرتضی محمدی از اختصاص بودجه در جهت آموزش هرچه بیشتر کارکنان شرکت در سال 97 خبر داد و گفت: آموزش هزینه نیست و سرمایه است و ما در جهت بالا بردن سطح دانش پرسنل خود باید افراد برجسته ای که در صنعت فولاد دارای تبحر و دانش خاص هستند دعوت و از آنان بخواهیم به عنوان مشاور، تجربیات خود را در اختیار کارکنان شرکت قرار دهند یا اینکه برنامه ریزی جهت بازدید پرسنل از شرکت های مختلف چه داخل و چه خارج را در دستور کار قرار دهیم.
شایان ذکر است در این جلسه رسیدگی به موضوعاتی چون ساخت رختکن مرکزی در واحد 14 و میز سنگ زنی که از ارگونومی لازم برخوردار باشد مطرح و قول مساعدت  جهت رسیدگی و حل آن از طرف مدیر عامل داده شد.

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 841

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,856