زبان / Language

در دیدار چهره به چهره مدیر عامل با کارکنان امور مالی عنوان شد:

واحد امور مالی امین هیئت مدیره، مدیر عامل و دارای اهمیت بسیار است

 

مقدمه خبر :

با توجه به دیدارهای ادواری مدیر عامل محترم با کارکنان همه سطوح شرکت، این بار کارکنان شریف و زحمت کش امور مالی و اقتصادی در تاریخ26 دی ماه سال جاری در نشستی صمیمانه و چهره به چهره با مدیر عامل به بررسی راهکارها، اهداف و رفع مشکلات موجود پرداختند. 

 

 

مهندس مرتضی محمدی؛ مدیر عامل شرکت واحد مالی شرکت را امین هیئت مدیره و مدیر عامل و دارای اهمیت بسیار خواند و هشدارها و آلارم های لازم توسط این واحد به مدیریت ارشد سازمان را امری لازم عنوان نمود.

وی جریان نقدینگی را شریان حیاتی یک سازمان برشمرد و افزود: جریان نقدینگی فضا را برای عملکرد مدیریت روشن و شفاف نموده و بدون منابع و امکانات مالی هرچه قدر هم یک سازمان از تمام لحاظ قوی باشد امکان رسیدن به اهداف شرکت به هیچ عنوان امکانپذیر نیست و بهترین مدیر حتی اگر مشکلات مالی داشته باشد نمی تواند در کارش موفق باشد.

مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران از کارکنان واحدهای مالی شرکت خواست که بهبود مستمر را در تمام مراحل کاری خود تعریف و عملکرد و فعالیت های پرسنل سازمان را به سمت وسوی فعالیت های سودده رهنمود سازند.

وی در همین خصوص افزود: اینکه تولید چه محصولی برای شرکت سودده است و یا چه اقداماتی میتواند به سود دهی سازمان کمک شایانی نماید و در یک کلام شفاف سازی در زمینه هزینه ها تماما توسط واحد امور مالی شرکت باید اعلام و بررسی گردد و اگر این نظارت نباشد طبیعتاً به بیراهه خواهیم رفت.

مرتضی محمدی مقایسه شرکت با سازمان های بزرگ و هم چنین ارزیابی بر حسب شاخص های جهانی را رمز موفقیت هر سازمانی عنوان نمود و گفت: اگر ما می خواهیم بقا داشته باشیم و همچون گذشته مانند نگینی در دنیا بدرخشیم باید کیفیت و قیمت را رقابتی سازیم که اگر این اقدام صورت نگیرد و با توجه شرایط فعلی صنعت و وجود رقبای بسیار، از گردونه خارج خواهیم شد.

وی در همین خصوص ادامه داد: برای رقابتی شدن ما باید حتماً سال آینده 30 تا 40 درصد محصولات شرکت را صادر نمود و صادرات را بیش از گذشته رونق داده و برای تحقق این مهم اولین و اساسی ترین شرط آن است که کیفیت را بهبود و قیمت تمام شده را کاهش دهیم.

مدیر عامل شرکت برگزاری جلسات برای ارائه گزارشات بر اساس شاخص های جهانی و هم چنین چگونگی عملکرد جهت افزایش سود شرکت را از اهداف خود به صورت ماهیانه با این واحد برشمرد.

در ادامه جلسه حسین بجنوردی: رئیس حسابرسی داخلی، امور مالی را بمثابه چراغ قوه سازمان و پرسنل آن را افرادی زحمت کش، صادق و بسیار کوشا خواند و با توجه به عدم بروزرسانی مباحثی چون شرح وظایف و عدم دستوالعمل در خصوص تن خواه واحدها و... از تهیه یک مجموعه تحت عنوان کتابچه آیین نامه و دستورالعمل های امور مالی مشتمل بر شرح وظایف تا پایان سال 97 خبر داد.

وی نبود بخش خزانه داری در امور مالی را با توجه به صدور چک های بسیار زیاد و پراکندگی انجام آن توسط همکاران ، از جمله نقایص این واحد برشمرد و از مدیر عامل مساعدت و بازنگری در چارت امور مالی  را خواستار شد.

در این جلسه همچنین مجید خادم صفدر خانی: مدیر امور مالی شرکت به تشریح وظایف هر یک از بخشهای تحت سرپرستی خود پرداخت.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی کارکنان تلاشگر امور مالی به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند که از طرف ایشان به سوالات مطرح شده جواب داده شد.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,255

بازدید دیروز : 1,148

کل بازدید : 3,326,653