زبان / Language

در دیدار چهره به چهره مدیرعامل با واحد بازاریابی و فروش:

واحد بازار یابی و فروش به عنوان قوای محرک و سوق دهنده سازمان به سمت تعالی می باشد

 

مقدمه خبر :

به منظور دیدار چهره به چهره با همکاران پرتلاش حوزه بازاریابی و فروش و آشنایی با نحوه فعالیتهای این امور، مدیرعامل شرکت، نشستی صمیمانه ای را درصبح روز سه شنبه 26 دی ماه سال جاری با کارکنان امور بازاریابی و فروش برگزار نمودند. 

 

 

در ابتدای این جلسه مهندس محمدی؛ مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از فعالیت های مثبت ایجاد شده در این حوزه، توسعه را راز ماندگاری هر سازمان خواند و تلاش برای رسیدن به این امر را از طریق اجرای صحیح و زمان بندی پروژه های بهبود امکان پذیر دانست.

ایشان نقش امور بازاریابی و فروش را در این مسیر بسیار با اهمیت برشمرد و اظهار داشت این واحد به عنوان قوای محرک و سوق دهنده سازمان به سمت تعالی می باشد، لذا باید توجه ویژه ای را به نیازهای اساسی و پیش برنده این حوزه، اختصاص داد.

مهندس محمدی توجه تک بعدی به هر یک از جنبه های تولید یا ستاد با ایجاد عدم توازن در کارها را از عوامل عدم پیشرفت سازمان دانست و اعلام نمود: تقارن و توازن میان واحدهای تولیدی و ستادی بسیار مهم و باید هر دو موضوع بصورت توامان مورد توجه قرار گرفته و افزایش تولید اصولاً باید با نگاه به بازار و لحاظ صرفه اقتصادی و رشد سود آوری همراه باشد.

وی علاوه بر بروز رسانی تکنولوژی و فرآیندها، موضوع آموزش و سازماندهی در اجرا را باعث ایجاد مزیت رقابتی و عامل برتری در بازار دانست و مشتری مداری را به عنوان وظیفه ای مهم، نه فقط برای حوزه فروش بلکه برای یکایک افراد سازمان برشمرد و افزود: علاوه بر مشتری مداری، تعامل با رقبا نیز به عنوان راهکاری برای هم افزایی بیشتر جهت کنترل بازار می باشد و در این راستا نقش کلیه همکاران و عملکرد آنان بسیار مهم و در روند ارزیابی سازمان و ادامه همکاری با مشتریان موثر می باشد.

ایشان همچنین توسعه شبکه توزیع و افزایش تعداد عاملین فروش را با نگاه به اعتماد متقابل، در جهت توسعه بازار و ورود به لایه های مویرگی تقاضا و شناخت هر چه بیشتر آن را جزء نیازمندی های مستمر سازمان دانست.

در ادامه این نشست مهندس چایچی؛ مدیر امور بازاریابی و فروش شرکت نیز با معرفی واحدها و فرآیندهای مرتبط با حوزه بازاریابی و فروش،گزارشی اجمالی از وضعیت فعالیت های انجام شده در سال جاری را ارائه نمود و از تلاش همکاران در موفقیتهای چند ماهه اخیر و خاصه از فروش موفق در دی ماه، تشکر نمود و در جهت ارتقاء این موفقیت ها، برخی از نیازها و تسهیلات مورد انتظار را به همراه راهکارهای مربوطه به اختصار بیان نمود.

شایان ذکر است در این نشست، همکاران واحدهای تحقیقات بازاریابی، فروش داخل، مهندسی فروش و خدمات مشتریان با معرفی خود و وظایف محوله بصورت اجمال به بیان برخی راهکارهای بهبود در جهت حفظ و ارتقاء سهم بازار پرداختند و اهمیت بخشیدن به موضوع کنترل بهاء تمام شده، کاهش موارد نامنطبق و بازکاری ها، توجه ویژه و همگانی کل سازمان به تغییر شرایط بازار و... را برشمردند و در این راستا عزم گروهی برای حفظ کیفیت و زمان تحویل و ارائه قیمتهای رقابتی را جهت حفظ بازار و مقابله با رقبای نوظهور خواستار شدند. 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 383

بازدید دیروز : 1,647

کل بازدید : 3,320,596