زبان / Language

مهندس مرتضی محمدی در نمازخانه شرکت عنوان نمود:

با اعتماد و اعتقاد به کار تیمی باید از تجربیات یکدیگر برای ارتقاء و بهبود وضعیت شرکت بهره مند شویم

 

مقدمه خبر :

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در اولین جلسه سخنرانی خود با کارکنان در محل نماز خانه شرکت طی سخنان کوتاه در روز یک شنبه مورخ 17دی ماه سال جاری، اعتماد را نقطه ثقل تمام تیم های کار آمد و یکپارچه عنوان نمود و گفت در فضای بی اعتمادی معنا و مفهوم کار آمدی تیم کاملاً دگرگون می شود. 

 

 

وی در همین خصوص افزود من نمی توانم به عنوان مدیر عامل ادعای کامل بودن را داشته باشم بلکه من نیز از جنس خودتان هستم و دوست دارم که با اعتماد و اعتقاد به کار تیمی، از تجربیات یکدیگر برای ارتقاء و بهبود وضعیت شرکت بهره مند شویم.
مرتضی محمدی با بیان اهمیت اخلاق و وجدان کاری خطاب به کارکنان گفت: ما باید در محیط کاری خود اخلاق حرفه ای را رعایت کنیم تا درهایی موفقیت به رویمان گشوده شود و با جان و دل خودمان را در محضر خداوند بدانیم و با تمام وجود و با حفظ اخلاق کاری تنش ها را برطرف و راندمان کاری را بالا بریم.
وی شرکت فولادآلیاژی ایران را یکی از شرکت های بزرگ در سطح خاورمیانه و یکی از شرکتهای مدرن عنوان نمود و گفت: تولیدات و محصولات این شرکت از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، ما نباید بشینیم تا مشتری به سراغ ما بیاید بلکه باید خودمان در جهت ایجاد بازارهای بهتر و بیشتر وارد میدان شده و سفارشات قابل توجهی را دریافت کنیم.
مهندس محمدی در همین راستا افزود: صادرات جزء لاینفک یک صنعت موفق است و ما باید برای اینکه بتوانیم بقای خود را در شرایط موجود تضمین کنیم صادرات را بیش از گذشته رونـق دهیم و بــرای انجام ایــن کار چاره ای جز مدیریت در کاهش قیمت تمام شده نداریم.
مـدیر عامل شرکت کنترل قیمت تمام شده، انجام پروژه های بهبود، بهره گیری از نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران در خصوص کاهش هزینه ها، توسعه بازار، افزایش تولید و... را جزء برنامه های خود در سال 97 عنوان نمود و گفت: در سال آینده به همت و تلاش تمام شما باید تولید مذاب را به 600 هزار تن در سال افزایش داده و ان شاا... در سه سال آینده نیز با برنامه ریزی های موجود این مقدار را به یک میلیون تن در سال خواهیم رسانید.
مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران رسیدن به ظرفیت تولید600 هزار تن در سال را جزء در سایه همدلی، رفاقت، تلاش، اعتماد و کارگروهی امری دست نیافتنی خواند و خطاب به حاضرین گفت: من را کاملاً از خودتان بدانید و اگر در من مورد یا نقصی دیدید یا صحبت خاصی داشتید می توانید حضوری یا از طریق صندوق ارتباط با مدیر عامل عنوان نمایید و اینجانب از تمام نظرات شما استقبال خواهم نمود.
مهندس محمدی در پایان ایده خلاق و پیشنهاداتی که بتواند در جهت بهره وری هرچه بیشتر سازمان را رهنمود سازد به عنوان چراغ راه و فرصتی سازنده برای شرکت عنوان و از همگان خواست تا در این موضوع شرکت را یاری و از پاداش های ویژه پیشنهادات سازنده خود نیــــز بهره مند گردند.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 170

بازدید دیروز : 1,133

کل بازدید : 3,324,420