زبان / Language

رئیس هیئت مدیره شرکت:

صادرات یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور است

 

مقدمه خبر :

گردهمایی شرکت فولاد آلیاژی ایران با عاملین و مشتریان صادراتی با حضور رئیس هیئت مدیره و تنی چند از مدیران و مسئولین شرکت در تاریخ 6 آبان ماه سال جاری در محل اتاق کنفرانس مدیریت برگزار گردید. 

 

 

در ابتدای جلسه مهندس طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره، هدف از تشکیل این جلسه را تسهیل در امور صادرات، هم افزایی در جهت رفع مشکلات و موانع، تحویل محصول باکیفیت و به موقع به مشتریان و هم چنین استفاده از تجربیات و توانایی عاملین فروش برای رسیدن به بهبود، معرفی نمود.
رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن تأکید بر اصل مشتری مداری و حفظ روابط دوستانه، از حاضرین خواست صادقانه، صمیمانه، صریح و روشن مشکلات و موانع موجود فعلی در مبحث صادرات را مطرح نموده تا در این جلسه با یکدیگر در جهت رفع نقاط ضعف گام های مؤثری برداشته شود.
در ادامه عاملین فروش شرکت ضمن تشکر از کیفیت محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران و تأکید بر برند این شرکت و توانایی جایگزین نمودن محصولات این شرکت با محصولات اروپایی، مشکلاتی همچون زمان تحویل، نحوه قیمت گذاری، پروسه جواب دهی، مشکلات مالی و بانکی، ارائه اسناد و ... را در جلسه مطرح نمودند و در جهت توسعه تعاملات فیمابین، خواستار تسریع در جهت رفع جدی مشکلات موجود شدند.
سپس مدیران واحدهای مختلف اعم از مدیر ارشد تولید، امور تکنولوژی، امور مالی، لجستیک و... مطالب مورد نظر در خصوص هماهنگی بیشتر در امر تولید، مشخصات فنی و تحویل را بیان نمودند و متعاقباً مدیر امور فروش شرکت ضمن تشکر از این گردهمایی، اظهار نمود که یکسری از موارد مطروحه توسط عاملین در محدوده شرکت فولاد ‌آلیاژی ایران و با تعامل فیمابین واحدها باید حل و فصل گردد، لیکن برخی از موارد هم نیاز به همکاری و تعامل بیشتر با عاملین محترم صادرات دارد که با برگزاری جلسات مستمر فیمابین و با الگو برداری از سایر شرکت ها می توان به این تعاملات سازنده دست یافت.
بعد از استماع صحبت های عاملین صادرات و مسئولین اجرایی شرکت، مهندس طاهر نژاد عنوان نمود که صادرات یک عنصر مؤثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور می باشد و در دنیای امروز که جهانی شدن اقتصاد یکی از مؤلفه های آن است تمامی کشورها نیاز به صادرات دارند و ما باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.
وی در ادامه افزود: تولید فولاد در کشور در سال 1404 به 55 میلیون تن خواهد رسید در حالی که تقاضای داخلی به کمتر از40 میلیون تن خواهد بود، لذا برای رفع مشکلات پیش رو، باید بر روی صادرات، اقدامات اساسی تری صورت گیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت در خصوص رفع مشکلات و موانع مطرح شده توسط عاملین صادراتی خطاب به مسئولین شرکت گفت: برای حفظ و بقای این بنگاه، باید اصل مشتری مداری همیشه حفظ گردد و نیازهای مشتریان درک و با تمام قوا در جهت رفع آن ها گام برداشت.
وی در این خصوص افزود: پاسخ گویی صریح و به موقع به مشتریان باید تسریع و تسهیل گردد و با یک عزم جدی، تحویل محصولات در یک دوره حداکثر60 روزه انجام گیرد.
در پایان جلسه، رئیس هیئت مدیره شرکت مجدداً با بیان تعامل سازنده فیمابین شرکت و عاملین، از کلیه حاضرین خواست تا تلاش خود را در جهت حفظ و ارتقاء رضایتمندی مشتریان و توسعه بازارهای جدید به کار گیرند.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 119

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,334,845