زبان / Language

مهندس زمانی قمی در جلسه بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران مطرح نمود:

به مسائل شرکت فولاد آلیاژی ایران باید به صورت حساس و جدی پرداخته شود

 

مقدمه خبر :

مهندس محمود زمانی قمی؛ استاندار یزد و هیئت همراه روز یک شنبه مورخ 14/8/96 از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید نمودند. 

 

 

مهندس محمود زمانی قمی استاندار جدید استان یزد در اولین روز کاری خود در جلسه ای با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران، ضمن ابراز خوشحالی جهت بازدید از این شرکت، این صنعت را یکی از افتخارات کشور ایران عنوان نمود و گفت: نقش این شرکت در اقتصاد ملی ایران قابل مشاهده و دیدن است و بنا به منزلتی که دارد باید روی مسائل آن نیز حساس بود.
وی این بنگاه بزرگ اقتصادی را جزء صنایع بزرگ و واحدهای مطرح در خاورمیانه عنوان نمود و گفت: درصد تولید فولادهای آلیاژی در این شرکت را جزء افتخارات ملی محسوب می گردد و این شرکت با توجه به توانایی اشتغالزایی بالا و برجسته خود در صنعت برای ما جایگاه و ارزش ویژه ای دارد.
مهندس زمانی قمی ضمن اشاره به حمایت از بنگاه های بزرگ چون شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: دولت خود را موظف می داند که اگر موضوع یا مسأله ای مرتبط با این واحد است در اسرع وقت به آن رسیدگی و برای حل و فصل آن اقدام نماید و من به همه مدیران و مسئولین استان تأکید می کنم که به این سازمان نگاه ویژه ای داشته و برای آن وقت و از کیان این شرکت حفاظت نمایند.
استاندار یزد در ادامه خطاب به مدیران و مسئولین شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: ما را در کنار و همراه خود ببینید و برای ما بسی جای افتخار است که بتوانیم خدمتی به این صنعت بزرگ انجام دهیم.
وی در همین خصوص خطاب به کارگران، مهندسین و بخش فنی شرکت نیز گفت: من به تمام همکاران خود در این واحد بزرگ خسته نباشید می گویم و از زحمات و خدمات آنان در همین جا تشکر نموده و یادمان باشد ایران به دستان ما ساخته می شود و کشور و انقلاب به وسیله همت شما است که اعتلای بیشتری پیدا می کند و ما نباید منتظر هیچ نیرویی از بیرون و یا معجزه ای خارج از تلاشمان باشیم، باید همه تلاش نمائیم تا بتوانیم ایرانی سرفراز را ایجاد کنیم.
مهندس زمانی قمی در پایان ضمن تشکر از تمامی استانداران پیشین استان، از زحمات صادقانه و خدمات ارزشمند مهندس میرمحمدی تشکر نمود و گفت: امیدوارم بتوانیم مسیر آنان را ادامه دهیم و فردای یزد تحرکی بیشتر از دیروز و امروز را می خواهد و با این سیاست ما نیز ان شاا... کار خود را شروع می کنیم.
در ابتدای جلسه نیز مهندس یداله طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک جهت انتصاب شایسته ایشان به تمام مردم متقی و دین دار استان یزد، ابراز امیدواری نمود و گفت: امید است قلم، قدم، اندیشه و افکار استاندار جدید یزد منشأ و سبب برداشتن گام های مؤثری در جهت توسعه و اعتلای استان یزد و شرکت فولاد آلیاژی ایران شود.
وی از خدمات ارزشمند مهندس میرمحمدی تشکر نمود و گفت: بسیار خرسندم که مهندس زمانی قمی اولین بازدید صنعتی خود را از شرکت فولاد آلیاژی ایران به عمل آورده و امید است قدوم پربرکت ایشان منشأ و سبب خیر و برکت برای این بنگاه بزرگ اقتصادی باشد.
مهندس طاهرنژاد ضمن بیان تاریخچه و جایگاه شرکت فولاد آلیاژی ایران در خاورمیانه، کیفیت محصولات این شرکت را همانند کشورهای اروپایی عنوان نمود و گفت: به گواه مشتریان محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت با محصولات کشورهای اروپایی برابری و قابل تشخیص از یکدیگر نیست.
وی در این خصوص افزود: شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای اشتغالزایی در استان تاکنون توانسته است 2200 نفر نیرو به صورت مستقیم و 5000 نفر را به صورت غیرمستقیم به کار گیرد و با اتمام پروژه های طرح و توسعه این شرکت که در طول سالیان بهره برداری خود تاکنون همیشه شرکتی سود ده بوده است، می تواند نیروی انسانی بومی بیشتری را نیز مشغول نماید.
قابل ذکر است رئیس هیئت مدیره شرکت در پایان از استاندار خواستار تسریع و مساعدت در جهت رفع مشکل بازنشستگی  جمعی از کارکنان شرکت (با توجه به عدم لحاظ نمودن سالهای قبل از 1379 به عنوان کار سخت و زیان آور) شد و در همین خصوص استاندار به رئیس اداره بیمه استان تکلیف نمود که نامه ای برای آقای ربیعی به امضای استاندار صادر و هرچه سریعتر در جهت رفع این مشکل اقدام فرماید.

 

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,043

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,334,058