زبان / Language

مهندس طاهرنژاد:

موفقیت سازمان به دست شما نیروهای جوان و پویا رقم خواهد خورد

 

مقدمه خبر :

رئیس هیئت مدیره شرکت در تاریخ 25 مهرماه سال جاری در جلسه ای با حضور جمعی از پرسنل تبدیل وضعیت شده در محل سالن آمفی تئاتر روابط عمومی، تبدیل وضعیت پرسنل را تحولی بزرگ عنوان نمود و گفت: این موضوع اتفاق بسیار بزرگی بود و برای رقم خوردن آن تقریباً حدود یک سال در هیئت مدیره جلسات مکرری برگزار گردید و در تمام جلسات عده ای موافق و برخی مخالف بودند. بنابراین با در نظر گرفتن رفع تبعیضات و یکسان شدن پرسنل، مقرر گردید این اتفاق مبارک که الحق و الانصاف به حق بود رقم بخورد. 

 

 

مهندس یدالله طاهرنژاد خطــاب بـه حاضرین گفت: می دانم که چه قدر برای تحقق این آرزویتان تلاش کردید و چه قدر این تفاوت ها برایتان سخت و غیرقابل تحمل بود. و این را نیز می دانم که با تحقق این موضوع چقدر روحیه زندگیتان متفاوت و خانواده هایتان خوشحال شدند.  احساس مستاجر بودن میکردید الان صاحب خانه هستید و پیامک های شما و اعضای خانواده تان جهت تشکر از اعضای هیئت مدیره به دست من رسید. 
وی ادامه داد قدر این نعمت بزرگ که روزی آرزوی همه شما بود را بدانید و از کنارش به آسانی عبور نکنید و از سازمانتان حمایت کنید که امروز این سازمان به کمک شما نیازمند است.
مهندس طاهرنژاد ضمن امیدواری جهت ایجاد بستری مناسب در راستای تلاش مضاعف، خطاب به حاضرین گفت: همه شما مالک این بنگاه صنعتی هستید و امیدوارم با روحیه ای پرنشاط و جوانی که در همه شما وجود دارد، بتوانیم از شرایط فعلی که دامن گیر صنعت فولاد و همچنین شرکت ما شده است عبور نمائیم.
وی از خرید مواد اولیه شرکت با افزایش نرخ 15 درصدی نسبت به فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: ما در شرایط فعلی (با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه و در مقابل آن قیمت ثابت محصولات) باید به یکدیگر کمک کنیم، تا بتوانیم با مدیریت شرایط و تقویت روحیه مسئولیت پذیری از این چالش نیز با موفقیت عبور نمائیم.
مهندس طاهرنژاد در این خصوص افزود: تنها هدیه ای که از این اتفاق بزرگ شما می توانید به من بدهید این است که مدیریت در مصرف بهینه و صرفه جویی در تمامی موارد از مواد اولیه گرفته تا پوشاک، نوشت افزار، برق، آب، تلفن و ... را سرلوحه امور کاری خود قرار دهید.
وی در پایان مجدداً از حاضرین خواست با تلاش، همت و خلق ایده های جدید شرکت را یاری نمایند.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 30

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,045