زبان / Language

مهندس طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره شرکت

شرکت فولاد آلیاژی ایران همچون نگینی تابناک بر تارک صنعت فولاد در حال درخشیدن است

 

مقدمه خبر :

مهندس یداله طاهرنژاد در نمازخانه شرکت روز سه شنبه 25 مهرماه سال جاری در جمع مدیران و کارکنان زحمت کش شرکت ضمن قدردانی از تلاش همکاران، آنان را به سعی و تلاش در جهت کنترل مسائل موجود شرکت دعوت نمود. 

 

 

رئیس هیئت مدیره شرکت در این خصوص افزود: نگران شرایط شرکت نباشید که الحمدالله جای نگرانی وجود ندارد ولی با توجه به شرایط صنعت فولاد کشور که تاکنون نیز بی سابقه بوده است باید همگی دست در دست هم گذاریم تا بتوانیم از شرایط فعلی عبور کنیم.

مهندس طاهرنژاد افزایش بی رویه قیمت الکترود، آهن اسفنجی و قراضه را از عمده ترین مشکل صنعت فولاد خواند و گفت: با توجه به گران شدن مواد اولیه و در مقابل آن ثابت ماندن قیمت محصول، همه ما باید احساس مسئولیت کنیم و با تمام وجود و با درک شرایط فعلی سازمان را برای عبور از این چالش، بیش از پیش مساعدت نمائیم.
ایشان صرفه جویی و استفاده بهینه از مواد و امکانات شرکت را به همکاران متذکر شد و گفت: یکی از چیزهایی که لازم است همه ما برای خود وظیفه بدانیم اجتناب از اسراف است و این موضوع مختص به شرایط فعلی نیست و ما باید همیشه و همه جا این امر بسیار مهم را نصب العین خود قرار دهیم.
وی شرکت فولاد آلیاژی ایران را به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های فعال اقتصادی در کشور عنوان نمود و گفت: ما هنوز هم با توجه به شرایط فعلی، آقای صنعت فولاد هستیم و خواهیم بود و این بنگاه همچون نگینی تابناک بر تارک صنعت فولاد در حال درخشش بوده و هست.
مهندس یداله طاهرنژاد در این خصوص ادامه داد: قدر سازمانی که در آن کار می کنید را بدانید و من یقین دارم با همکاری، همدلی و دست در دست هم از این شرایط حتماً عبور خواهیم کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت از انتصاب مدیر عامل در هفته آینده خبر داد و گفت: منصوب شدن مدیرعامل بدان معنی نیست که ما خدای ناکرده کار را کنار بگذاریم بلکه در کنار مدیرعامل هستیم و تا همیشه از این صنعت حمایت کرده و خواهیم کرد.
وی از نقش مهم واحد فروش در سازمان یادآور شد و گفت: همه باید به این واحد کمک کنند چرا که تا محصــولی بــه فروش نرسانیم یعنی عملاً کاری انجام نداده ایم. واحد تولید باید به سمتی برود که محصولی را تولید کند که واحد فروش از او خواسته است، همه باید کمک کنند تا بتوانیم محصولات شرکت را در داخل و خارج در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت ایده خلاق و پیشنهاداتی که بتواند در جهت بهره وری هرچه بیشتر، سازمان را رهنمون سازد، به عنوان چراغ راه و فرصتی سازنده برای شرکت عنوان نمود و گفت: به مدیرعامل جدید خواهیم گفت که در هفته، فرصتی جهت این گونه نشست ها به این افراد بدهد و با اختصاص پاداش های ویژه از این اقدام استقبال کند.
وی در پایان صحبت های خود در خصوص مشکل ایجاد شده برای بازنشستگان شرکت گفت: این مشکلی نیست که به مدیریت فولاد آلیاژی مربوط باشد بلکه باید جهت رفع آن از طریق مراجع قانونی پیگیر موضوع شد و من در این خصوص با آقـایان نــوربخش، جــهانگیری، افخــمی و تاج الدینی صحبت کرده و ان شاءالله در فرصتی نزدیک با آقای ربیعی؛ وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی نیز جهت رفع این مشکل مذاکره خواهم نمود.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 906

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,921