زبان / Language

اعطای تندیس بلورین سرآمدی به روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران

اعطای تندیس بلورین سرآمدی به روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

ششمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران روز چهارشنبه 25 مرداد با حضور حسین مهری؛ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، دکتر شجاعی کیاسری؛ مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور، هوشمند سفیدی؛ دبیرکل و سخنگوی خانه روابط عمومی ایـران و جمعی از بـزرگان روابط عمومی ها در دانشگاه تــربیت مـدرس تهران برگزار شد. 

 

 

در آئین تقدیر از سرآمدان در مدل EFQM که از معروف ترین مدل های سرآمدی جهان و یا همان جایزه تعالی سازمانی اروپا می باشد در ایران رسماً به عنوان مدل تعالی سازمانی برای ارزیابی سازمانها بکار گرفته می شود. در این خصوص و براساس رأی هیأت داوران و اجرای مدل تخصصی EFQM در روابط عمومی و کسب 554 امتیاز و دریافت 5 ستاره و ممیزی انجام شده تندیس بلورین سرآمدی به شرکت فولاد آلیاژی ایران اعطاء گردید.
ابراهیم کاوه؛ سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران در گفتگو با خبرنگار خبرنامه با قدردانی و سپاس از تلاش کارکنان در شرکت اظهار نمود: از جمله ویژگی های سازمان های سرآمد می توان به پیشرو بودن، همراستایی فعالیت ها و اهداف، یکپارچگی، نظم و انضباط، تغییرپذیری، مدیریت زمان، مشتری مداری، رهبری، آینده نگری، صداقت، ارتباطات شفاف و تعاملی، یادگیری مداوم، رشد متعادل و متوازن، پایش فرآیندها، توانمندسازی، مشارکت در حل مسائل سازمان، ترویج فرهنگ سرآمدی در بین سایر همکاران با دیدارهای چهره به چهره اشاره نمود که از نمونه ها شاخص و مهم این دوره از ارزیابی را تشکل می داد.
وی تصریح کرد: در مدل سرآمدی EFQM ارتباطات سازمان که یکی از واژه های کلیــدی در مــدل سرآمدی می باشد علاوه بر کارکنان به عنوان مشتریان درون سازمانی، سایر ذینفعان از جمله مشتریان، شرکا، تأمین کنندگان، سهامـداران، دولت، جامعه و... را نیز در بــر می گیرد که در این راستا با انتشار منظم خبرنامه به صورت دو هفته نامه با هدف اطلاع رسانی به موقع و به روز رسانی سایت شرکت با هدف ارتقاء هویت سازمان، تسریع و تسهیل کانال رسمی ارتباطی شرکت در جهت تحکیم و تقویت ارتباطات درون سازمانی از جمله رویکردهایی بود که ما را در دستیابی به بهترین سطح سرآمدی در حوزه روابط عمومی کمک نمود.
در این آئین هوشمند سفیدی دبیر کل و سخنگوی خانه روابط عمومی ایران گفت: از جمله عوامل مهم در تحقق الگوی سرآمدی در روابط عمومی ها، منابع انسانی کارآمد از جمله مدیران روابط عمومی ها هستند و در دولت دوازدهم باید انتخاب مدیران روابط عمومی براساس چهار شاخص علم، تجربه، شخصیت و روحیه خدمت انجام پذیرد.
سفیدی با تأکید بر اینکه روابط عمومی ها باید به سمت عملکرد و اثربخشی حــرکت نمایند گفت: تقویت زیرساخت ها و توانمندسازی، تجهیز و تأمین منابع مادی و انسانی، فنی، فن آوری و تجهیزاتی روابط عمومی ها گام نخست در این راه است.
در ادامه رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور افزود: در حال حاضر و با رشد سریع فناوری به روابط عمومی به چشم یک رسانه باید نگاه کرد.
شجاعی کیاسری بیــان نمود: روابط عمومی ها باید ابتکار و خلاقیت به خرج داده و خود را متکی به علم و نیاز مخاطب کند و با ابتکار اعتماد متقابل را ایجاد نمایند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور می کوشد کارکرد روابط عمومی ها و اطلاع رسانی ها هماهنگ شود زیرا امروز تعدد و نیاز مخاطبان افزایش یافته است.
در بخش دیگر این مراسم حسین مهری؛ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شیوه های پیام رسانی در جهان تغییر یافته اظهار نمود: تلاش روابط عمومی و سیستم های اطلاع رسانی در عصر جدید باید استفاده بیشتر از بستر شبکه های اجتماعی باشد.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 394

بازدید دیروز : 1,133

کل بازدید : 3,324,644