زبان / Language

در بازدید مدیر کل راه آهن یزد مطرح شد:

احیاء دوباره خـط راه آهن شرکت فولاد آلیاژی ایران برگ زرینی برای استان یزد

 

مقدمه خبر :

سید مصطفی داودی؛ مدیر کل راه آهن یزد و هیأت همراه روز شنبه مورخ 24/4/96 از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید به عمل آوردند. 

 

 

مدیرکل راه آهن یزد ضمن تأکید به شروع همکاری دو جانبه شرکت فولاد آلیاژی ایران و راه آهن گفت: با توجه به قابلیت شرکت فولاد آلیاژی ایران در طراحی و تولید با کیفیت فولاد ریلی، امید است با شروع این همکاری ما بتوانیم نیاز راه آهن کشور را تأمین و از سوی دیگر در حمل مواد اولیه رسیدن بار در حجم انبوه و هم چنین صادرات محصولات به اقصی نقاط کشور خدمات شایانی را به این شرکت بزرگ ارائه نمائیم.
مهندس داودی ضمن اشاره به نیاز راه آهن به صنایع ریلی در حدود 150 هزار تن در سال، شرکت فولاد آلیاژی ایران را بهترین و راحت ترین گزینه با توجه به داشتن دانش فنی و تخصص تولید آلیاژ این محصول عنوان نمود و گفت: راه آهن تنها خریدار ریل در دنیا است و با توجه به اینکه قبلاً در کشور این محصول تولید نمی گردیده و برای تأمین نیاز خود به واردات محصولات ریلی نیاز بود، امید است با شروع این همکاری که برای طرفین دو سر برد است، بتوانیم نیازهای یکدیگر را برطرف سازیم.
وی در این خصوص افزود: جلسه هفته آینده می تواند این تعاملات دو جانبه را بیشتر و پررنگ تر نماید و امید است بتوانیم شرکای کاری خوبی برای یکدیگر باشیم.
مدیرکل راه آهن یزد خط ریلی فولاد آلیاژی را خط فرعی عنوان نمود و گفت: بر اساس قوانین راه آهن هرگونه خدمات از سوزن خروجی، تعمیر، نگهداری و بهینه سازی این خطوط بر عهده فرد متقاضی می باشد، ولی ما در فاز اول بیشترین هزینه این راه اندازی را عهده دار شدیم تا بتوانیم حسن نیت در شراکت خودمان را به اثبات برسانیم.

مهندس داودی خط ریلی شرکت فولاد آلیاژی ایران را به عنوان یک سرمایه عظیم و در حکم طلا عنوان نمود و گفت: طی بازدیدی که امروز از این خطوط ریلی داشتیم متوجه شدیم چیزی در حدود سی دستگاه سوزن در این شرکت و در چندین سال گذشته جهت حمل محصولات این شرکت توسط راه آهن سرمایه گذاری شده و زیر ساخت های آن مهیا می باشد که هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان ارزش مالی در آن نهفته است ولی تاکنون متروکه بوده و هیچ استفاده ای از آن صورت نگرفته است.
وی افزود: احیاء دوباره خط راه آهن شرکت فولاد آلیاژی ایران برگ زرینی و با ارزشی برای این شرکت و هم چنین استان یزد تلقی می شود که جا دارد از مهندس قدیریان؛ مدیرعامل شرکت و کادر مدیریت این سازمان نهایت تشکر و قدردانی را به عمل آورده و دست مریزاد و به همه ی دست اندرکاران خداقوت بگوئیم. 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 856

بازدید دیروز : 1,543

کل بازدید : 3,323,973