زبان / Language

تندیس سیمین صنعت سبز به شرکت فولادآلیاژی ایران اهداء گردید

تندیس سیمین صنعت سبز به شرکت فولادآلیاژی ایران اهداء گردید

 

مقدمه خبر :

فولاد آلیاژی ایران و موفقیت ملی دیگر در برگزیده شدن به عنوان صنعت سبز در میان صنایع فلزی کشور درهیجدهمین همایش ملی صنایع سبز با معیارهای بهبود سیستم های پایش کنترل الاینده ها (آلودگی پسابها، آلودگی هوا، آلودگی صدای محیطی)، مدیریت بازیافت مواد زاید، فضای سبز، مصرف بهینه از انرژی و حامل های آن، استقرار واحد محیط زیست در صنعت، اخذ گواهینامه Iso14001، نصب سیستم های پایش لحظه ای (Online Momitoring)، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ محیط زیستی مدیران و کارکنان واحد و سازگاری با فرآیند های تولید پاک که با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و الکساندر آمادیو نماینده یونیدو UNIDO (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد)، ایگور نماینده شرکت GIZ آلمان به عنوان صادر کننده تکنولوژیهای سبز، جمعی از صاحبان صنایع درروز سه شنبه مورخ 5/11/95 برگزارشد ازعملکرد زیست محیطی شرکت فولاد آلیاژی ایران در محل سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اهداء لوح و تندیس سیمین صنعت سبز تقدیر بعمل آمد.  

 

 

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برخی رخدادهای مهم ماه های اخیر برای افزایش تعامل حوزه های اقتصادی و صنعتی با محیط زیست، گفت: یکی از این رخدادهای مهم، تصویب مالیات سبز در لایحه اصلاح مالیات بر ارزش افزوده برای نخستین بار در کشور و پس از یک سال و نیم گفتگو و هم اندیشی میان سازمان حفاظت محیط زیست و کمیسیون اقتصادی دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و سایر بخش های اقتصادی دولت، توسط هیات دولت بود.

فولاد آلیاژی ایران و موفقیت ملی دیگر در برگزیده شدن به عنوان صنعت سبز در میان صنایع فلزی کشور
درهیجدهمین همایش ملی صنایع سبز با معیارهای بهبود سیستم های پایش کنترل الاینده ها (آلودگی پسابها، آلودگی هوا، آلودگی صدای محیطی)، مدیریت بازیافت مواد زاید، فضای سبز، مصرف بهینه از انرژی و حامل های آن، استقرار واحد محیط زیست در صنعت، اخذ گواهینامه Iso14001، نصب سیستم های پایش لحظه ای (Online Momitoring)، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ محیط زیستی مدیران و کارکنان واحد و سازگاری با فرآیند های تولید پاک که با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و الکساندر آمادیو نماینده یونیدو UNIDO (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد)، ایگور نماینده شرکت GIZ آلمان به عنوان صادر کننده تکنولوژیهای سبز، جمعی از صاحبان صنایع درروز سه شنبه مورخ 5/11/95 برگزارشد ازعملکرد زیست محیطی شرکت فولاد آلیاژی ایران در محل سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اهداء لوح و تندیس سیمین صنعت سبز تقدیر بعمل آمد. 
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برخی رخدادهای مهم ماه های اخیر برای افزایش تعامل حوزه های اقتصادی و صنعتی با محیط زیست، گفت: یکی از این رخدادهای مهم، تصویب مالیات سبز در لایحه اصلاح مالیات بر ارزش افزوده برای نخستین بار در کشور و پس از یک سال و نیم گفتگو و هم اندیشی میان سازمان حفاظت محیط زیست و کمیسیون اقتصادی دولت، وزارت اقتصاد و دارایی و سایر بخش های اقتصادی دولت، توسط هیات دولت بود.
ابتکار با بیان اینکه در تمام دنیا، مالیات سبز به دلیل آثار بسیار مثبت اجتماعی و اقتصادی، به عنوان مفیدترین نوع مالیات شناخته می شود، خاطرنشان کرد: تصویب مـالیات سبز تاثیر بسیار مثبتی در جهت گیری های اقتصادی دولت و کشور دارد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به لایحه هوای پاک افزود: این لایحه که هم اکنون در نوبت طرح و تصویب صحن علنی مجلس برای تبدیل به قانون هوای پاک قرار دارد، دارای بندی است که در برگیرنده مشوق های مالیاتی برای صنایع سبز و صنایع سبز برگزیده کشور است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تاکید بر این مــوضوع که تصویب قـــانون هوای پاک و این بنـد می تواند کمک بزرگی برای حرکت بخش صنعت کشور به سمت صنعت سبز باشد، تصریح کرد: ایجاد مشوق در کنار مباحثی همچون اخذ مالیات و جرایم و مقررات می تواند منجر به رشد صنایع سبز در کشور شود.
به گفته وی، برند صنعت سبز نیز نوعی مشوق معنوی برای صنایع است زیرا امروز برای مردم و مشتریان صنایع بسیار مهم است که محصولات انتخابی آن ها، مخرب و آلاینده محیط زیست نباشد.
ابتکار با بیان اینکه قوانین بسیاری در زمینه حفظ محیط زیست به تصویب دولت یازدهم رسیده است، ابراز امیدواری کرد: مجموع این قوانین و مشوق ها منجر به حفظ محیط زیست و رشد اقتصادی پایدار در کشور شود.  
شایان ذکر است شرکت فولادالیاژی ایران علاوه بر خرید  بالغ بر 40میلیون یورو تجهیزات پیشرفته زیست محیطی و کنترل آلودگی و نصب آن در تمامی سطوح کارخانه سالیانه بیش از سه میلیارد تومان نیز صرف نگهداری آنان می نمایید.
گفتنی است آقای سیدضیاء هاشمی ضمن حضور در این همایش به نمایندگی از طرف شرکت لوح و نتدیس صنعت سبز را از دست معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور دریافت نمود.
این موفقیت ارزشمند را به کلیه کارکنان و دست اندرکاران تبریک گفته و امید است همواره در جهت بهبود و رعایت محیط زیست گام بر داریم.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 289

بازدید دیروز : 1,133

کل بازدید : 3,324,539