زبان / Language

مدیرعامل در جمع اساتید دانشگاه یزد با پیوند دانشگاه و صنعت می توانیم به تکنولوژی روز دنیا دست یابیم

مدیرعامل در جمع اساتید دانشگاه یزد با پیوند دانشگاه و صنعت می توانیم به تکنولوژی روز دنیا دست یابیم

 

مقدمه خبر :

مهندس محمدابراهیم قدیریان مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در جمع اساتید دانشگاه یزد با بیان اینکه امروز همکاری دانشگاه و صنعت می تواند یک قطب بزرگ علمی را ایجاد نماید گفت: این همکاری دو سویه مصداق برد برد می باشد، بصورتی که دست اندرکاران در دانشگاه می توانند با کاربردی نمودن پروژه های تعریف شده در صنعت فولاد مشکلات صنعت را تا حدودی برطرف کند و به این صورت خلاء موجود در ارتباط صنعت و دانشگاه را برطرف نمایند و مسلماً اگر این ارتباط فیمابین مستمر نباشد کاری از پیش برده نمی شود. 

 

 

مهندس قدیریان با اشاره به پروژه های تعریف شده در صنعت فولاد آلیاژی ایـران افـزود: در دانشگاه ها ارتباط باید به گونه ای باشد که روی این پروژه ها کار شود تا نتایج عملی تر و ملموس تر گردد و دانشجویان را به سمتی پیش ببرد تا بیشتر جنبه کاربردی داشته باشند و مداوم اطلاعات فنی صنعت را به آنان گوشزد تا بعد از فارغ التحصیل شدن و ورود به بازار کار صنعت برای آنان ناآشنا نباشد و این یکی از وظایف مهم واحد ارتباط دانشگاه با صنعت می باشد که دانشجو برای جهت گیری آینده خود بتواند خوب تصمیم بگیرد.
در ادامه دکتر منصور رفیعیان رئیس مرکز تحقیقات مهندسی دانشگاه یزد با مهم خواندن صنعت فولاد گفت: ما همیشه به دانشجویان توصیه می کنیم که روی مقوله صنعت تحقیق و تلاش بیشتری نمایند که اعتقاد داریم صنعت هم یک دانشگاه بزرگ می باشد. وی با اشاره به همکاری های خوب صورت گرفته بین صنعت و دانشگاه اظهار نمود: دانشگاه در اکثر زمینه ها مانند محیط زیست، کمبود آب،‌ نیازهای آموزشی، پـژوهشی و مشــاوره ای می تواند صنعت فولاد آلیاژی را کمک نماید.
درخاتمه کلیه شرکت کنندگان در این نشست با بازدید از خطوط تولید از نزدیک با چگونگی روند تولید در شرکت فولاد آلیاژی  ایران آشنا شدند.  

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,403

بازدید دیروز : 1,148

کل بازدید : 3,326,801