زبان / Language

برپایی غرفه توسط واحد تحقیق و توسعه به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه یزد

برپایی غرفه توسط واحد تحقیق و توسعه به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه یزد

 

مقدمه خبر :

همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری، واحد تحقیق و توسعه شرکت، در سالن غدیر دانشگاه یزد به مدت 3 روز، مورخ ۱۵ تا ۱۷ آذرماه، آخرین دستاوردهای پروژه های تحقیقاتی انجام شده و در حال اجرا در شرکت فولاد آلیاژی ایران را برای دانشگاهیان، صنعتگران و سایر علاقمندان به نمایش گذاشت.  

 

 

 در این نمایشگاه که با هدف تقویت همکاری صنعت با دانشگاه برگزار شد، دانشگاهها، مـراکز تحقیقــاتی، دستگاه های اجرایی، مؤسسات و مراکز آموزش عالی، پارک علم و فناوری و بخش های مختلف صنعتی و تجاری استان یزد، آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری خود را در ۵۳ غرفه در معرض دید اصنـاف و علاقه منـدان در حوزه های مختلف قرار دادند. 
نمایندگانی از مرکز فناوری اقبال، مراکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم انسانی و بیوتکنولوژی پارک علم و فناوری یزد و همچنین مرکز فناوری آب نیز در نمایشگاه حضور داشتند که به ارائه محصولات و دستاوردهای خود در حوزه پژوهش و فناوری پرداختند. 
پخش ویدئوی تبلیغاتی فرآیند تولید فولاد آلیاژی، توزیع CD،  بروشور و کاتالوگ های تبلیغاتی شرکت و بحث و مذاکرات فنی در زمینه طرح های پژوهشی و تحقیقاتی از جمله فعالیت هایی بود که در این سه روز برای آشنایی بیشتر دانشگاهیان، صنعتگران و علاقمندان به صنعت فولادآلیاژی و جلب همکاری علاقمندان در زمینه پروژه های تحقیقاتی مشترک، در غرفه تحقیق و توسعه انجام شد. 
برگزاری۹پنل تخصصی در حاشیه نمایشگاه نیز از جمله برنامه های هفته پژوهش و فناوری بود که در زمینه هایی مانند پژوهش های فناورانه و دانش بنیان،کار آفرینی و مهارت، توسعه صادر ات غیرنفتی و... توسط متخصصین و اساتیـد دانشگاه یـزد در سالن غـدیر دانشگاه یــزد بـرگزار شد.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 243

بازدید دیروز : 1,148

کل بازدید : 3,325,641