زبان / Language
 
کد سند:    
آگهی مزایده عمومی پوسته اکسیدی شماره 04/95
مشخصات آگهی
 موضوع: آگهی مزایده عمومی پوسته اکسیدی شماره 04/95
تشریح:

 

آگهی مزایده عمومی شماره 04/95

شرکت فولاد آلیاژی ایران درنظر دارد 7000 تن پوسته اکسیدی بر اساس شرایط مندرج در اسناد را از طریق مزایده عمومی بفروش برساند. متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند جهت آگاهی از شرایط مزایده و دریافت اسناد به سایت این شرکت به آدرس‌  www.iasco.ir مراجعه نمایند و جهت بازدید در روزهای غیر تعطیل (شنبه تا چهارشنبه) از تاریخ 23/10/97 لغایت 30/10/97 از ساعت 8 لغایت 15 به آدرس  یزد – جاده کمربندی – کیلومتر 24 جاده فولاد آلیاژی- کارخانه فولاد آلیاژی ایران ( با هماهنگی قبلی با آقای ظفری تلفن 31222506-035) مراجعه نمایند.

 پیشنهادات می بایست تا ساعت 12روز 07/11/97 به دبیر خانه حراست شرکت واقع  در محل کارخانه تحویل گردد.

دبیرخانه حراست شرکت :  یزد – جاده کمربندی – کیلومتر 24 جاده اختصاصی فولاد آلیاژی- کارخانه فولاد آلیاژی ایران

تلفن: 03531222600

 

شرایط عمومی شرکت در مزایده 04/95

  1. شرکت کنندگان می بایست کلیه صفحات اسناد مزایده را تکمیل و آنها را مهر و امضاء نماید.
  2. پوسته های اکسیدی مورد مزایده در محل دپوی پوسته کارخانه قابل رویت می‌باشد که مزایده گر می‌تواند قبل از پیشنهاد قیمت، از آنها با توجه به تاریخ‌های تعیین شده بازدید نماید.
  3. مزایده گر باید پیشنهاد خود را در یک پاکت سر بسته لاک و مهر شده که محتوی پاکتهای جداگانه "الف" و "ب" می باشد به ترتیب بندهای بعدی تنظیم و حداکثر تا ساعت 12 روز 07/11/97 به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه تسلیم و رسید دریافت نماید.
  4. برروی پاکت فوق الذکر باید موضوع و شماره مزایده ، نام و نشانی مزایده گر و تاریخ تسلیم پیشنهاد نوشته شود و در مهلت مقرر با اخذ رسید حاوی ساعت و تاریخ وصول، به دبیرخانه حراست شرکت تسلیم نماید.
  5. پاکت شماره "الف" باید حاوی تضمین شرکت در مزایده که به صورت ضمانت نامه بانکی (با مدت اعتبار حداقل سه ماه پس از تاریخ گشایش پیشنهادها و طبق نمونه پیوست شرایط مزایده ) به  مبلغ 1500000000 ریال در وجه شرکت فولاد آلیاژی باشد.
  6. پاکت شماره "ب" حاوی لیست پیشنهاد قیمت اقلام موضوع مزایده به همراه شرایط عمومی مزایده که به مهر و امضاء مجاز تعهد آور مزایده گر رسیده، باشد.
  7. مزایده گر باید تمام اسناد و مدارک مزایده بدون تغییر و حذف و یا قرار دادن شرط در آن، تکمیل، تنظیم و مهر و امضاء نموده و به دبیرخانه حراست شرکت فولاد آلیاژی ایران تحویل دهد.
  8. مزایده گران بایستی جدول پیشنهاد قیمت را با خط فارسی و بصورت خوانا تکمیل و مبلغ پیشنهادی خود را با عدد  وحروف (ریال) بطور واضح در آن درج نمایند . و رقمی که به حروف نوشته شده است ملاک عمل خواهد بود و پیشنهادی که قیمت جزء و کل  به حروف را نداشته باشد مردود است.
  9. پیشنهادهای مزایده باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ گونه ابهام، خدشه، عیب، نقص و یا قلم خوردگی نداشته باشد. درصورت وجود خدشه یا نقص در اسناد و مدارک مزایده یا ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و برخلاف شرایط مزایده و یا نداشتن تضمین کافی، به تشخیص مزایده گذار، آن پیشنهاد مردود و عیناً به مزایده گر مسترد می‌گردد.
  10. پیشنهادهای واصله در ساعت 14:30 مورخ شنبه 07/11/97 در محل کمیسیون معاملات مزایده گذار باز و خوانده می‌شود، حضور یک نفر نماینده با معرفی نامه کتبی از طرف هر یک از مزایده گران در جلسه گشایش پاکت‌های پیشنهادها بلامانع است.
  11. مزایده گذار در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها بدون ذکر دلیل مختار است و حق دارد فرایند مزایده را لغو نماید و از این بابت هیچ مسئولیت و تعهدی  در برابر مزایده گران نخواهد داشت.
  12. برنده مزایده باید حداکثر تا 7 روز پس از ابلاغ مزایده گذار به او 15% مبلغ مورد معامله بعنوان پیش پرداخت را به حساب کوتاه مدت سیبا (ملی)  به شماره 0200203615005 و یا حساب کوتاه مدت سپهر صادرات به شماره 0204241688003 بنام شرکت فولاد آلیاژی ایران واریز و مابقی مبلغ مورد معامله بصورت مرحله ای (قبل از بارگیری کالا در هر پارت) به حساب کوتاه مدت سپهر صادرات به شماره 0204241688003 بنام شرکت فولاد آلیاژی ایران واریز می گردد.  سپس طی مدت حداکثر سه ماه از تاریخ اعلام برنده از سوی مزایده گذار نسبت به خروج کالای مورد مزایده از شرکت فولاد آلیاژی ایران اقدام نماید. در غیر اینصورت تضمین شرکت در مزایده وی به نفع مزایده گذار ضبط می‌گردد و برنده مزایده حق هر گونه ادعا و اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید.

 

  1. در صورتیکه برنده مزایده در مهلت پیش بینی شده حاضر به پرداخت وجه ثمن معامله به حساب اعلام شده در موعد مقرر نباشد و یا حاضر به خروج کالای مورد مزایده نشود، تضمین شرکت در مزایده او به نفع شرکت ضبط می گردد و نفر دوم به عنوان برنده مزایده اعلام می‌شود و چنانچه او نیز با توجه به موارد یاد شده بالا، حاضر به خروج کالای مورد مزایده نشود تضمین شرکت در مزایده او هم به نفع مزایده گذار ضبط می‌شود و مزایده صورت گرفته کان لم یکن تلقی می‌گردد .
  2. پس از تعیین نفرات اول و دوم مزایده، تضمین شرکت در مزایده نفرات بعدی، بلافاصله مسترد می گردد.
  3. برنده مزایده جهت خروج کالای مورد مزایده موظف به رعایت کلیه مقررات و آئین نامه‌های شرکت فولاد آلیاژی ایران خواهد بود.
  4. برنده مزایده موظف است جهت خروج کالا تاییدیه‌های لازم برروی فرم مجوز خروج را اخذ نماید در غیر اینصورت انتظامات از خروج آنها جلوگیری خواهد نمود.
  5. کلیه هزینه‌های مربوطه از قبیل مالیات و عوارض بر ارزش افزوده، هزینه‌های آگهی مزایده و کارشناسی و برگزاری مزایده به عهده برنده مزایده خواهد بود.
  6. مزایده‌گر نشانی قانونی خود را بشرح ذیل اعلام نموده و کلیه نامه‌ها و ابلاغ‌ها از سوی مزایده گذار که توسط پست به نشانی مذکور ارسال می شود ابلاغ شده محسوب می‌گردد.

 

 

مهر و امضاء مزایده گر

تاریخ

 

 

 

نمونه ضمانت نامه شرکت در مزایده

 

تعهد نامه بانکی شماره :

نظر باینکه (*)

مایل است در مزایده مربوط به ......................................................شرکت نماید .

لذا این بانک از (*) در مقابل مبلغریال() تعهد می‌نماید چنانچه به این بانک اطلاع دهند که پیشنهاد شرکت کننده نامبرده مورد قبول واقع شده و مشارالیه از امضای قرارداد مربوطه یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات قرارداد در مدت مقرر استنکاف نموده است مبلغ                               ریال مرقوم را بمحض دریافت و عین تقاضای کتبی بدون اینکه احتیاجی به اثبات یا اقامه هیچگونه دلیل و یا صدور اظهارنامه یا اقدامی از مجاری اداری یا قضائی داشته باشد بلا درنگ در وجه شرکت فولاد آلیاژی ایران بپردازد. این تعهد تا آخر ساعت اداری روز              معتبر بوده و بنا به درخواست شرکت فولاد آلیاژی ایران برای مدتی که درخواست شود قابل تمدید خواهد بود و در صورتیکه بانک نتواند یا نخواهد مدت این تعهد را تمدید کند و یا (*)                            موجبات تمدید را فراهم نسازد و بانک را موافق با تمدید ننماید در این صورت بانک متعهد است بدون اینکه احتیاج به مطالبه مجدد باشد مبلغ مرقوم فوق را در وجه یا حواله کرد شرکت فولاد آلیاژی ایران پرداخت کند.

 

 

  • :
  • :

 

 

  1. نام پیشنهاد دهنده نوشته شود.

 

 

 

 

فرم پیشنهاد قیمت مزایده شماره 04/95

 

  •  

نام کالا

وزن تقریبی

  •  

قیمت پیشنهادی(ریال) بحروف

قیمت پیشنهادی(ریال) بعدد

  1.  

پوسته های اکسیدی

7000

تن

 

 

 

 

واحد منتشر کننده: برنامه ریزی و امور خرید
دستگاه نظارت:
میزان برآورد هزینه:
محل تامین اعتبار:
محل اجرای پروژه:
تضمین مورد نیاز:
محل بازگشایی:
احتمال تمدید مهلت: خیر
نام روزنامه:
هزینه دریافت اوراق: رایگان
اطلاعات زمانبندی آگهی
تاریخ انتشار در روزنامه:
تاریخ آغاز:
تاریخ پایان:
تاریخ جلسه پرسش و پاسخ:
مهلت ارسال اوراق:
تاریخ اعلام نتایج:
 
دریافت اسناد آگهی دانلود
  تعداد بازدید: 782

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 114

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,129