Language
تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران
در جلسه تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران که در تاریخ 11/08/1393 و با حضور برخی از اعضاء هیئت مدیره هلدینگ صنعت و معدن ، هیئت مدیره ، مدیران ، رؤسا و مشاوران شرکت برگزار شد ، از تلاش های خالصانه و دلسوزانه مهندس رامین کیهان قدردانی و مهندس سیدعلی آذربادگان به عنوان نهمین مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران معرفی گردید.
 

 

 

 

 

 

در جلسه تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران که در تاریخ 1393/08/11 و با حضور برخی از اعضاء هیئت مدیره هلدینگ صنعت و معدن ، هیئت مدیره ، مدیران ، رؤسا و مشاوران شرکت برگزار شد ، از تلاش های خالصانه و دلسوزانه مهندس رامین کیهان قدردانی و مهندس سیدعلی آذربادگان به عنوان نهمین مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران معرفی گردید.

 در ابتدای جلسه محمدمهدی فقیه خراسانی عضو هیأت مدیره شرکت ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین (ع) ، حضور میهمانان و بزرگ مردان صنعت را به شرکت فولادآلیاژی خیرمقدم گفت و ابراز امیدواری نمود که این تغییرات باعث خیر و برکت بیشتر برای شرکت گردد. و این شرکت بتوانند همانند ستاره درخشان هر روز بیشتر از دیروز در ایران و جهان بدرخشد.

 علی محمد نظرپور ، ضمن اشاره به اهمیت فولادآلیاژی ایران  برای شرکت سرمایه گذاری غدیر ، گفت مراسم  امروز جلسه تودیع نیست چرا که لازمه ایجاد توانمندی بیشتر در سیستم مدیریت و شرکت ، افزودن افراد بیشتر به این تیم می باشد. و امید است که تیم جدید بتوانند با هم و در کنار هم به اهداف عالی سازمان نزدیک و بیش از پیش موفق شوند.

معاون امور شرکتهای سرمایه گذاری غدیر ؛ ضمن قدردانی از زحمات آقایان کیانی ، کیهان و چالشتری ، آقایان منوچهر غروی را به عنوان رئیس هیأت مدیره ، محمدمهدی طوفانی نژاد را عضو هیئت مدیره و آقای سیدعلی آذربادگان را به عنوان مدیرعامل شرکت فولادآلیاژی معرفی نمود.

در ادامه رامین کیهان ضمن ارج نهادن به تلاش ها و زحمات تمام همکاران در طول مدت مدیریتش در سازمان ، از تمام دوستان و همکاران طلب حلالیت نمود.

مدیرعامل سابق فولادآلیاژی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده ، به مشکلات پروژه یزد یک اشاره نمود و رسیدگی نکردن به این پروژه را زنگ خطری برای فولاد خواند و از هیئت مدیره جدید، تسریع در نهایی شدن چگونگی ادامه پروژه را خواستار شد.

منوچهر غروی سخنران بعدی جلسه بود ، وی در ابتدای صحبت  از زحمات تمام دست اندرکاران و کسانی که در برپایی و بنای شرکت فولادآلیاژی نقش داشتند و هم چنین ادامه دهندگان راه آنان تشکر به عمل آورد و تاکید نمود که اضافه شدن افراد به سیستم برای بالا بردن افزایش قابلیت شرکت برنامه ریزی شده است .
رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت آن چه شرکت از فعالیت خود به دست می آورد باید در سه بخش :
تأمین سود سهامداران ، اختصاص بودجه برای طرح های توسعه و رسیدگی به مسائل کارکنان شرکت هزینه شود و تأکید نمود این سه بخش ملازم و همراه یکدیگر بوده و نمی توان یکی را بر دیگری ترجیح داد.
وی گفت : به امید خدا هیئت مدیره جدید رسیدگی هرچه بیشتر به مسائل و مشکلات شرکت را در برنامه کاری خود قرار داده است .
ایشان کار صنعت را کاری تیمی خواند و گفت صنعت کار انفرادی و دستوری نیست بلکه ما باید به امید خدا با هم یک تیم باشیم تا بتوانیم بر مشکلات غلبه و یک شرکت صاحب برند باشیم و در سطح جهان بدرخشیم .
غروی در پایان به پاس قدردانی از زحمات مهندس کیهان در طول مدت تصدی مسئولیت مدیر عاملی شرکت لوح تقدیری به ایشان تقدیم نمود.

در پایان جلسه  سیدعلی آذربادگان ضمن تشکر از حسن اعتماد شرکت سرمایه گذاری غدیر ، سهام عدالت و سایر سهامداران به علت انتخاب ایشان ، از زحمات مهندس کیهان قدردانی و ایشان را به عنوان قائم مقام خود معرفی نمود و حمایت های نامبرده را برای بالابردن و پیشبرد اهداف سازمان خواستار شد.

مدیرعامل جدید بالا بردن انگیزه برای کارکنان را متذکر گردید و گفت کارکنان یک سازمان باید ، سازمان را به مانند خانه خود بدانند و منافع سازمان را  منافع شخصی خود تلقی نمایند و این مهم حاصل نمی گردد جز با بالابردن انگیزه کارکنان و برخورد مناسب با ایشان .
مشارالیه رسیدگی به تمام منافع ذینفعان سازمان را از برنامه های خود معرفی نمود.
آذربادگان به سابقه سی و سه ساله خود در صنعت اشاره نمود و خطاب به حاضرین گفت من در برابر شما عزیزان هیچ نمی دانم  و خواهان بکارگیری تجربیات ، مشاوره و همکاری شما بزرگواران در طول دوران کاریم هستم و امید است که با همکاری هم بتوانیم هرچه بهتر سازمان را راهبری نمائیم .

قابل ذکر است مهندس سیدعلی آذربادگان، دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف ، عضو انجمن فارغ التحصیلان و انجمن مهندسان مکانیک آن دانشگاه و همچنین عضو انجمن
انرژی باد می باشد.
عضو هیئت مدیره شرکت تجهیزات نفت ، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارزش آفرینان صبا (سرمایه گذاری صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان) ، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران (IEI)،
رئیس هیئت مدیره و معاونت سیستم ها و روش ها در شرکت بازرگانی بین المللی پانا ، معاونت سایر صنایع گروه صنعتی سدید ، رئیس هیئت مدیره موظف SIG ،عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی سدید ، رئیس هیئت مدیره سیمان فارس و خوزستان ، عضو هیئت مدیره بیمه ملت ، عضو هیئت مدیره شرکت فناوا ، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ،
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل ساتکاب (ساخت و تهیه کالای آب و برق)، رئیس هیئت مدیره شرکت سناد ماشین ، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سدید تدبیر، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت نیر پارس ، مدیر کارخانه لوله و پروفیل و عضو هیئت مدیره شرکت پروفیل نیمه سبک (گروه صنعتی سدید) ، همکاری با ستاد مرکزی واگذاری زمین ، از جمله سوابق ارزشمندمدیر عامل جدید شرکت فولاد آلیاژی ایران می باشد.
همچنین از سوابق علمی و تحقیقاتی ایشان می توان به ارائه مقالات علمی به اولین کنفرانس تحقیق و توسعه ، اولین و دومین کنفرانس سدهای بزرگ ، اولین کنفرانس بین المللی آب و فاضلاب ایران و آلمان ، تدریس مدیریت هلدینگ در دوره DBA در دانشگاه مرکز توسعه مدیریت و نشریات مدیریتی اشاره نمود.

 

6947
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,128

Yesterday : 1,606

Total : 3,331,486