Language
بازدید مهندس فانیان مجری طرح شرکت فولاد آلیاژی ایران از شرکت
بازدید مهندس فانیان مجری طرح شرکت فولاد آلیاژی ایران از شرکت
بازدید مهندس فانیان مجری طرح شرکت فولاد آلیاژی ایران از شرکت
 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران روز سه شنبه 8 مرداد ماه در سالن کنفرانس مدیریت شرکت جلسه ای با حضور مهندس فانیان مجری طرح و مدیر عامل اسبق شرکت برگزار شد. در ابتدای این جلسه مهندس چایچی یزدی مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران ضمن خیرمقدم و تقدیر از مدعوین گفت: صنعت داخلی کشور برای تأمین مواد اولیه و تولید فولادهای زنگ نزن آماده است و زنجیره تأمین این محصولات از فولادآلیاژی تا قطعات، کاملاً بومی سازی شده است. این مطلب حاصل اراده ملی، همگرایی صنعتگران و مدیران عالی فولاد آلیاژی است که کشور به این دستاورد رسیده است. 
چایچی؛ مدیرعامل شرکت با اعلام این مطلب و با تشریح دیگر فعالیت‌های صورت‌گرفته اظهار داشت: این شرکت در سال 97 بالغ بر 448 هزار تن مذاب فولادسازی تولید کرده که نسبت به سال 96 بالغ بر 24 هزار تن رشد را تجربه نموده، ضمن آنکه با فروش حدود 410 هزار تن محصول به ارزش 1830 میلیارد تومان با یک رشد درآمدی حدود 80 درصد روبرو شد.
وی تصریح نمود: کنترل مصارف، تعدیل قیمت تمام شده و بهینه سازی ترکیب تولید و فروش از جمله عوامل رشد سود در این شرکت بوده است.
همچنین چایچی از کسب 14رکورد و موفقیت در زمینه‌های تولید و فروش و نوآوری نام برد و یادآور شد: توسعه تولید و عرضه فولادهای خاص برای اولین‌بار در این شرکت نظیر فولادهای زنگ‌نزن که به دلیل عدم امکان رقابت با محصولات هندی، صرفاً به میزان محدود تولید می شد، در حال حاضر آماده تولید انبوه می باشد. 
چایچی کسب رکورد ماهیانه تولید 46 هزار تن مذاب فولادسازی در سال گذشته، تولید 6 سایز و 10 گرید جدید فولادی، کسب رکورد ماهیانه فروش و حمل بیش از 43 هزار تن، دریافت نشان صنعت سبز برای چهارمین بار و تلاش برای بومی‌سازی حدود 70 قطعه مهم مورد نیاز خط تولید را از جمله دیگر دستاوردها برشمرد و افزود: فولاد آلیاژی بعنوان اولین شرکت صنعتی در کشور نسبت به  اجرای پروژه ارتقاء فرهنگ بهره‌وری انرژی و با همکاری سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) اقدام نمود که این پروژه در نهایت می تواند منجر به کاهش مصرف انرژی تا 10 درصد گردد.
وی با اشاره به این ‌که سال گذشته 40 هزار تن از محصولات معادل 10 درصد فروش را صادر کردیم و امسال نیز بیش از 60 هزار تن را در دستور کار صادرات قرارداده‌ایم، گفت: در همین مدت چهارماهه امسال بالغ بر 20 هزار تن محصول صادر شده و البته در جهت تسهیل در این موضوع گاهاً شبه تهاتر مواد اولیه و مصرفی با فولاد را در دستور کار خود گذاشته‌ایم. 
چایچی هم‌چنین با ارایه گزارشی از وضعیت تولید و فروش چهارماهه فولاد در سال جاری این شرکت،  اظهار داشت: امسال نیز فعالیت ها را با قدرت آغاز نموده‌ایم به گونه ای که در طی این 4 ماه بیش از 179هزار تن فولاد مذاب تولید کردیم و در قیاس با مدت مشابه سال 97 که 135 هزار تن مذاب فولادسازی تولید شده بود، بالغ بر 33 درصدی رشد تولید داشته ایم. 
چایچی اظهار داشت: در واحد نورد سنگین نیز بیش از 65 هزار تن محصول تولید شد که نسبت به 55 هزار و 500 تن سال 97 با رشد 18درصدی روبرو بوده است. هم‌چنین در کارخانه نورد سبک نیز امسال به 73 هزار تن تولید دست یافتیم که نسبت به 55 هزار و 700 تن سال ما قبل نشان از رشدی معادل 31 درصد دارد. 
مدیرعامل شرکت فولادآلیاژی ایران با اشاره به میزان فروش در مدت چهار ماه سال جاری گفت: در این مدت 157هزار تن محصول فروش رفته که نسبت به سال گذشته با رشد 27 درصدی مواجه بوده است. 
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران همچنین اضافه کرد: طی مدت 4 ماه اخیر نیز خوشبختانه 5 رکورد جدید بدست آورده‌ایم از مهم‌ترین آنها می‌توان به رکورد ماهیانه تولید مذاب فولادسازی و دستیابی به عدد نزدیک به 49000 تن و همچنین کسب رکورد ماهیانه در فروش و حمل تولیدات شرکت اشاره نمود. 
در پایان جلسه فانیان طی سخنانی ضمن مرور خاطراتی از زمان ساخت شرکت، از دستاوردهای سال‌های اخیر این شرکت ابراز خرسندی نموده و اظهار کرد: من مدت زیادی است که از شرکت دور هستم ولی مرتباً پیگیر اخبار شرکت هستم و شنیدن موفقیت‌های شما مرا بسیار خوشحال می‌کند. 
مهندس فانیان رمز موفقیت را در کار گروهی عنوان کرد و گفت: مطمئناً کارکنان این شرکت هم با کار گروهی و همت 
می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند. 

 

816
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 480

Yesterday : 1,211

Total : 3,333,495