Language
مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران
مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران
مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران
 

مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

صباغزادگان؛ مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد، روز دوشنبه 3 تیر ماه سال جاری، با مدیرعامل شرکت دیدار نمودند.

با توجه به اینکه رشد مصرف انرژی در استان یزد از اکثر استانها بیشتر بوده صباغزادگان افزود: در سال 97 نسبت به سال 96 صنایع بزرگ استان رشد 25 درصدی  مصرف انرژی را داشتند و در طی دو ماه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود 19 درصد رشد مصرف انرژی در استان توسط صنایع بزرگ انجام شده است.

صباغزادگان با اشاره به افزایش پیک بار مصرف انرژی الکتریکی در ماه تیر و همچنین رونق پیدا کردن تولید صنایع و افزایش میزان مصرف نسبت به سال گذشته، افزود: اگر صنایع استان در مدیریت مصرف برق همکاری لازم را داشته باشند، دغدغه خادمین مردم در صنعت برق برای پایداری شبکه را میکاهد.

مدیرعامل برق منطقهای اظهار داشت: پیک مصرف در تابستان، گرمای هوا و افزایش مصرف، مثلثی را ایجاد میکند که در میان آن مسئولیتهای صنعت برق در خدمترسانی و ارائه برق مطمئن به مردم بیشتر میشود.

وی افزود: همکاران شرکت برق منطقهای استان با تلاش شبانهروزی، تأمین برق پایدار را در برنامهی خود قرار دادهاند. همچنین از سوی دیگر همکاری و همدلی صنایع بزرگ و کاهش ده درصد مصرف آنها در ساعات اوج بار به طور قطع کمک ارزنده و شایانی به ارایه خدمات به مشترکین خواهد داشت.

مدیر عامل برق استان یزد ادامه داد: جهت عبور از پیک مصرف پیشنهاد میگردد صنایع و مردم استان از ساعت ۱۲ الی ۱۸ عصر و از ساعت ۲۰ الی ۲۴ در ساعت اوج بار مصرف با صنعت برق همکاری کنند و میزان مصرف خود را کاهش دهند.

وی مشارکت در کاهش پیک بار را به اقدامی وطن دوستانه تعبیر کرد و گفت: شناخت کاملی نسبت به صنایع پر مصرف ایجاد شده و به آنهایی که مصرف اضافه دیماند داشتهاند تذکر جدی داده شده است تا از این طریق بتوان در کاهش مصرف بیرویه انرژی مؤثر بود.

مدیرعامل برق استان افزود: منظور ما از مدیریت مصرف کم مصرف کردن نیست بلکه صحیح مصرف کردن است که با صحیح مصرف کردن بتوانیم تولید ملی را افزایش دهیم. وی همچنین توجه جدیتر مدیران صنایع بزرگ را به موضوع پیک بار، مورد تأکید قرار داد و شناسایی مشترکین حساس، آنالیز رفتار بار آنان در ساعات پیک و رصد عملکرد ادارات در ساعات پیک روز را حائز اهمیت دانست.

وی در پایان گفت: انشاا... در سال 98 که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال «رونق تولید» نامگذاری شده است، با حمایت مسئولان امر و استمرار همکاری سایر دستگاهها و تلاش مجموعه کارکنان صنعت برق، شاهد موفقیت روزافزون صنعت برق در تمامی عرصهها باشیم.

 

853
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 959

Yesterday : 1,647

Total : 3,321,172