Language
تدارک و بازسازی گیربکس و بازگرداندن لیفترانسپورتر به مدار تولید به همت پرسنل تعمیرات ماشین آلات حمل و نقل و همکاری واحد خرید، موجبات صرفه جویی مبلغ بیش از هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال را برای سازمان به دنبال داشت. به همین بهانه و برای آشنایی بیشتر با روال کار صورت پذیرفته به سراغ سرپرست واحد تعمیرات ماشین آلات حمل و نقل و مسئول این پروژه رفته و با ایشان به گفتگو نشستیم:
 

تدارک و بازسازی گیربکس و بازگرداندن لیفترانسپورتر به مدار تولید به همت پرسنل تعمیرات ماشین آلات حمل و نقل و همکاری واحد خرید، موجبات صرفه جویی مبلغ بیش از هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال را برای سازمان به دنبال داشت.

به همین بهانه و برای آشنایی بیشتر با روال کار صورت پذیرفته به سراغ سرپرست واحد تعمیرات ماشین آلات حمل و نقل و مسئول این پروژه رفته و با ایشان به گفتگو نشستیم:

وی ضمن اعلام حمل پالت های محصول و سبدهای حمل قراضه  در شرکت فولاد آلیاژی ایران را به وسیله پنج دستگاه لیفترانسپورتر55 تن گفت: با توجه به ارتباط مستقیم آماده بکاری لیفترانسپورترها با تداوم تولید، یک دستگاه گیربکس یدک تدارک دیده شده بود که در اوایل سال 1396 به علت خرابی گیربکس یکی از لیفترانسپورترها، برروی دستگاه نصب وگیربکس خراب جهت تعمیر به نمایندگی ZF آلمان در ایران ارسال گردید. که به علت تحریم پس از گذشت نزدیک به 2 سال هنوز نسبت به تعمیر قطعات اقدامی نکرده است، خرید گیربکس نو نیز با تلاش واحد خرید به دلیل تحریم میسر نشد. در این مدت گیربکس دو دستگاه دیگر نیز دچار مشکل گردید که با انجام تمهیداتی(حذف بعضی از دنده ها) جلو توقف دستگاه ها گرفته شد. ولیــکن می بایست در بلنــد مــدت چاره ای اندیشیده می شد. با کنکاشی که در بازار داخل و کشورهای همسایه انجام شد از وجود دو دستگاه گیربکس مستعمل با کارکرد خیلی کم در یکی از کشورهای همسایه آگاه شدیم. طی توافقی که با فروشنده انجام شد. یکی از گیربکس ها  به صورت دمونتاژ شده به یزد منتقل و با حضور پرسنل واحد تعمیرات ماشین آلات حمل و نقل پس از بازدید و چک شدن وضعیت سالم بودن قطعات، مونتاژ و با قیمت نهایی ششصد میلیون ریال به شرکت منتقل و بر روی لیفترانسپورتر نصب و دستگاه جهت ارائه خدمات به خطوط تولید، تحویل واحد فولاد سازی گردید. با توجه به کیفیت و عملکرد خوب گیربکس خریداری شده پیگیر خرید دومین دستگاه نیز هستیم.

مهندس پرنیان در ادامه لازمه تداوم تولید در شرکت را آماده بکار بودن این دستگاه ها خواند و با ابراز خرسندی از واگذاری پست های تصمیم گیر به پرسنل با تجربه از بدنه سازمان و همدلی موجود، از همکاری و حسن اعتماد مجموعه مدیریت مهندسی و توسعه آقایان مهندس خیری و مهندس شبیری و واحد خرید آقایان مهندس حاج لطفعلیا و مهندس دشتی و اعضاء محترم کمیسیون معاملات و همکارانشان در واحد تعمیرات ماشین آلات حمل و نقل تشکر کرد. وی افزود این همکاری و سرعت در تصمیم گیری ضمن جلوگیری از توقف خطوط تولید صرفه جوی هفت میلیارد و پانصد میلیون ریالی برای شرکت به همراه داشت.


797
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 111

Yesterday : 1,711

Total : 3,334,837