Language
بازدید جمعی از روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر از شرکت
بازدید جمعی از روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر از شرکت
جمعی از روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذرضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران از نزدیک با دستاوردهای صنعتگران جبهه اقتصاد و صنعت کشور در بخش فولاد آلیاژی آشنا شدند. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عاطفی ، مشاور فرهنگی شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن عرض خیرمقدم به روحانیون شهرستان اشکذر، در مورد فعالیتهای انجام شده در سطح شرکت گزارشی را ارائه نمود.
 

جمعی از روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی  شهرستان اشکذرضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران از نزدیک با دستاوردهای صنعتگران جبهه اقتصاد و صنعت کشور در بخش فولاد آلیاژی آشنا شدند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام عاطفی ، مشاور فرهنگی  شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن عرض خیرمقدم به روحانیون شهرستان اشکذر، در مورد فعالیتهای انجام شده در سطح شرکت گزارشی را ارائه نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تلاش پرسنل شرکت را در سال رونق تولید برای پیشرفت و اعتلای کشور را چهار گونه توصیف نمود که پرسنل زحمت کش شرکت در محیط بسیار سخت و طاقت فرسا با اهتمام نسبت به مسائل معنوی و فرهنگی در عرصه ی اقتصاد و صنعت کشور می درخشند.

در ادامه این مراسم مهندس غدیری مدیر ارشد تولید، شرکت فولاد آلیاژی را از افتخارات صنعت کشور دانست و تصریح نمود:  همواره این واحد عظیم صنعتی تعامل بسیار خوب و چشمگیری با مراکز علمی،  فرهنگی و مذهبی داشته است و این نشان دهنده توجه مدیران شرکت
فولاد آلیاژی ایران  به امر ترویج فرهنگ اسلامی، رشد اعتقادی و فکری کارکنان می باشد.

در ادامه مهندس چایچی؛ مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم گفت: در سال 1397 موفق شدیم حدود 450 هزار تن مذاب را در واحد فولادسازی تولید کنیم که نسبت به سال قبل با رشد حدود 26 هزار تن همراه بوده و بر اساس راندمان تولید حدود 409 هزار تن محصول طی سال 1397 فروش داشتیم که ارزش آن بیش از یک هزار و هشتصد میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته با 80 درصد رشد ارزش روبرو بود.

خوشبختانه روند تولید و فروش در سال گذشته خوب بوده و موفق به ثبت رکوردهای متعددی در این حوزه ها تولید و فروش شدیم.

همچنین از دیگر موفقیت هایی که سال گذشته در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در شهرستان اشکذر به دست آمد عبارتند از کمک به احداث درمانگاه، تقدیر از نخبگان برتر کنکور در سال 97،
کمک به آموزش پرورش و همچنین کمک در زمینه ورزشی و دیگر خدمات عامه المنفعه بوده که این خدمات نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 2.5 برابر شده است.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در بین فولادسازان کشور پائین ترین میزان مصرف آب را دارد و برای چهارمین بار به عنوان صنعت سبز برگزیده کشور شناخته شده است و نیز به عنوان اولین شرکت فولادی کشور در سال گذشته پروژه ارتقاء بهره وری انرژی را با مشارکت یونیدو شروع نموده است.

سعید زارعی رئیس محیط زیست شرکت نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین بیان داشت:  این شرکت از سال 1378 با اشتغال زایی1550نفر به طور مستقیم به بهره برداری رسیده است.

زارعی همچنین افزود: این صنعت ماهیتاً یک مصرف کننده بزرگ ضایعات فلزی به عنوان مواد اولیه تولید فولاد می باشد که نقش مهمی را درچرخه بازیافت ضایعات فلزی ایفا می کند.

وی ادامه داد: استفاده از گازطبیعی و انرژی الکتریکی به عنوان منابع انرژی تمیز و همچنین  نصب و راه اندازی غبار گیرها از نوع فیلترهای کیسه ای جهت کلیه قسمت های آلاینده هوا(ذوب، انبارهای مواداولیه، اتاقک های برش و… با مجموع سطحی درحدود 30هزار متر مربع) توسط این شرکت انجام شده است.

رئـــــــیس محیط زیست فولادآلیاژی ایران اظهار داشت:  ما با نصب نــــوار نقالـــــــه های سرپوشیده جهت جلوگیری از ریزش و پراکندگی ذرات مواد اولیه و همچنین بکارگیری سیستم بسته آب صنعتی با تصفیه خانه مجهز و تأمین آب مورد نیاز از پساب تصفیه شده، توانستیم به رکورد قابل قبول مصرف 0.6 لیتر به ازای هر کیلوگرم فولاد دست یابیم.

زارعی بیان داشت: سرمایه گذاری شرکت فولادآلیاژی ایران در زمینه محیط زیست با صرف هزینه ای معادل 33 میلیون دلار و 8+ میلیون یورو در زمان اجرای طرح، سرمایه گذاری مناسبی داشته است. که سالیانه نیز 6 میلیارد تومان صرف راهبری مناسب این تجهیزات می نماید.

همچنین در ادامه این مراسم روحانیون منطقه از بخشهای مختلف خطوط تولید شرکت فولاد آلیاژی بازدید کردند و با فعالیتهای انجام شده در بخشهای بومی سازی، توسعه ها و همچنین افتخارات کسب شده توسط کارکنان تلاشگر شرکت آشنا شدند.


576
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 613

Yesterday : 1,133

Total : 3,324,863