Language
همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور خانواده ها و با میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهرستان اشکذر برگزار شد
همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور خانواده ها و با میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهرستان اشکذر برگزار شد
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیستمین سال بهره برداری از شرکت فولاد آلیاژی ایران و با شعار «یاریگر هم باشیم» در شهرستان اشکذر برگزار شد. این همایش که از مسجدالرضا اشکذر به طرف پارک بزرگ این شهر برگزار شد قریب به پنج هزار نفر شرکت‌کننده مسافت چهار کیلومتری این مسیر را طی کردند.
 

 

 

همایش بزرگ پیادهروی با حضور خانواده ها و با میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهرستان اشکذر برگزار شد

همایش بزرگ پیادهروی خانوادگی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیستمین سال بهره برداری از شرکت فولاد آلیاژی ایران و با شعار «یاریگر هم باشیم» در شهرستان اشکذر برگزار شد. این همایش که از مسجدالرضا اشکذر به طرف پارک بزرگ این شهر برگزار شد قریب به پنج هزار نفر شرکتکننده مسافت چهار کیلومتری این مسیر را طی کردند.

همچنین در این همایش فرماندار اشکذر، مدیرعامل، مدیر روابط عمومی، رئیس خدمات و رفاه و مسئول تربیت بدنی شرکت فولاد آلیاژی و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

شاه حسینی فرماندار اشکذر در این مراسم با بیان اینکه فرمانداری  علاوه بر پرداختن به موضوعات عمرانی بحث توسعه و گسترش فرهنگ و ورزش را نیز با جدیت دنبال میکند.

وی اظهارکرد: در مجموعه فرمانداری، شهرداری و شورا تلاش
می کنیم که در هر سه مقوله مذکور گامهای بلندی برای جوانان برداریم.

فرماندار اشکذر افزود: اعتقاد داریم مشارکت مردم در این عرصه میتواند سبب افزایش نشاط اجتماعی و بهبود وضعیت سلامت جامعه شود.

چایچی مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران گفت: توسعه ورزش همگانی با هدف ایجاد سلامتی، نشاط و افزایش ارتقای سلامت در جامعه ضروری است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده جمعیت اشکذر را جوانان تشکیل می دهند، با اهمیت دادن به ورزش های پایه و همگانی ضمن نهادینه کردن ورزش در اشکذر به پشتوانه های خوبی در بعد ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز منجر خواهد شد.

دهقان مدیر روابط عمومی فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه اشکذر به عنوان شهرستانی فعال و پویا نامیده شده افزود: این همایش، با هدف افزایش شور و نشاط بین مردم و نیز  ارتقاء سلامت جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان انجام  شد و حضور در این رویداد ورزشی برای عموم شهروندان آزاد بود.

دهقان گفت: این همایش با همت شرکت فولادآلیاژی ایران در شهرستان اشکذر برگزار شد.

وی ادامه داد: در تحقق این همایش که با محوریت فولادآلیاژی ایران برگزار شد، دستگاهها و نهادهای مختلفی چون فرمانداری، شهرداری و شورای شهر،  بسیج دانش آموزی و همچنین آموزش و پرورش در این امر مشارکت داشتند و شما این فضای نشاط و همدلی را شاهد هستید.

استادی رئیس خدمات و رفاه و ورزش شرکت فولادآلیاژی اظهار داشت: بر اساس برنامههای سازمان فرهنگی ورزشی شرکت فولاد آلیاژی ایران در زمینه توسعه ورزش همگانی و گرایش عموم شهروندان به امر ورزش، برنامهای با محوریت حضور همگانی در یک همایش پیاده روی در نظر گرفته شده است.

استادی افزود: در این همایش استقبال خوبی از سوی عموم مردم به ویژه علاقهمندان به پیاده روی  را داشتیم.

رئیس خدمات و رفاه هدف از برگزاری این همایش همگانی را پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب دانست و گفت:  این همایش اقدام عملی برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی است که نیاز به آن امروز بیش از هر زمان دیگری احساس میشود.

استادی بیان داشت: شرکت فولادآلیاژی ایران در گذشته نیز اقدامات محسوسی در این زمینه انجام داده و با توجه به رسالت این شرکت در حوزه ورزش، تلاش میشود خروجی برنامههایی از این قبیل، علاقمند کردن مردم به ورزش و حضور پررنگتر عموم مردم و کارکنان در اماکن ورزشی می باشد.

در پایان این مراسم کمدین محبوب صداو سیما حامد زمانزاده، گوینده و گزارشگر ورزشی رادیو و تلویزیون محمد تخته دار نیز هنر نمایی کردند و از طرف شرکت فولاد آلیاژی ایران به قید قرعه به پنج نفر از شرکت کنندگان دوچرخه و 35 نفر نیز جوایز ورزشی اهدا گردید.

778
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,330

Yesterday : 1,211

Total : 3,334,345