Language
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش بزرگ دوچرخه سواری به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد برگزار شد.
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش بزرگ دوچرخه سواری به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد برگزار شد.
شرکت کنندگان از پایگاه های مختلف مساجد و میدان آزادی تا مسجد روضه محمدیه(پایگاه انقلاب) را رکاب زدند. در این همایش معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین پلیس راهور، رئیس خدمات و رفاه و ورزش شرکت فولاد آلیاژی ایران، مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.
 

 

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش بزرگ دوچرخه سواری به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد برگزار شد.

شرکت کنندگان از پایگاه های مختلف مساجد و میدان آزادی تا مسجد روضه محمدیه(پایگاه انقلاب) را رکاب زدند.

در این همایش معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولین پلیس راهور، رئیس خدمات و رفاه و ورزش شرکت فولاد آلیاژی ایران، مدیر روابط عمومی و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

مسعود شریعتی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری همایش دوچرخه سواری شهر جهانی یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به میزبانی شرکت فولادآلیاژی ایران قدردانی کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: هدف از این همایش ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و شناساندن فرهنگ دوچرخه سواری به شهروندان است که با هر سن و سالی می توانند از آن به عنوان ورزش و تفریح و وسیله ایاب و ذهاب استفاده کنند.

در این مراسم دهقان مدیر روابط عمومی فولادآلیاژی ایران ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هدف از برگزاری این همایش بزرگ را میثاق جوانان و ورزشکاران با آرمانهای شهدا دانست و گفت: این حضور به منظور پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت و آرمانهای نظام و به مناسبت بیستمین سال بهره برداری از شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد تا امت همیشه در صحنه، بیداری اسلامی خود را برای آنها که در خواب غفلتند نمایان و روشن تر سازند.

دهقان افزود: این همایش با هدف نهادینه تر کردن فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف جامعه برگزار شد چرا که ورزش در سلامت و شادابی افراد بسیار مؤثر می باشد.

مدیر روابط عمومی فولادآلیاژی گفت: ورزش کردن و دوچرخه سواری کلید رهایی از سرطان است که این همایش بزرگ به همت و میزبانی شرکت فولاد آلیاژی انجام شد.

در ادامه مراسم به رسم یادبود هدایایی که بنا به دستور مدیرعامل شرکت؛  مهندس چایچی یزدی تهیه شده بود، به قید قرعه به 40 نفر شرکت کننده در همایش دوچرخه سواری اهدا گردید و در پایان مراسم شرکت کنندگان و مسئولان با شاخه گلی مزار سومین شهید محراب(شهید آیت الله صدوقی) را گلباران کردند.

653
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,131

Yesterday : 1,148

Total : 3,326,529