Language
ارتباطات برون سازمانی می تواند به تعالی شرکت کمک کند
ارتباطات برون سازمانی می تواند به تعالی شرکت کمک کند
دیدار مدیر روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران با مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد حمیدرضا دهقان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران با مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان؛ مجیدجوادیان زاده دیدار و گفتگو کرد. این دیدار روز سه شنبه 9 بهمن ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 

 

ارتباطات برون سازمانی می تواند

به تعالی شرکت کمک کند

دیدار مدیر روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران با مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

حمیدرضا دهقان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران با مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان؛ مجیدجوادیان زاده دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار روز سه شنبه 9 بهمن ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه جوادیان زاده؛ مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: امیدوارم ارتباطات فی مابین این دو اداره در جهت تقویت وظایف و اهداف پیشروی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای مراسمات و برنامههای مشترک پررنگتر از پیش باشد.

وی همچنین ارائه و انتشار عملکرد و فعالیتهای زیر مجموعه های یک سازمان یا نهاد را از فعالیتهای روابط عمومی دانسته و از عملکرد روابط عمومی فولادآلیاژی در زمینههای مختلف تقدیر نمود.

مجید جوادیان زاده نیز با اشاره به سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابراز داشت: سعی داریم به منظور بهره مندی همه شهروندان خصوصاً کارکنان محترم فولادآلیاژی از برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ...، این برنامه ها را در نقاط مختلف به ویژه مناطق حاشیه نشینی برگزار نماییم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در استان گفت: شیوه نامه اجرای برنامه ها تهیه و تنظیم شده است که به زودی به مدیر روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ابلاغ خواهد شد.

حمیدرضا دهقان با بیان اینکه روابط عمومی در هر سازمانی عامل مهم ارتباط موثر، نزدیک و سازنده مدیریت سازمان با دیگر بخش ها، اعم از بخش های درونی و بیرونی است، گفت: در این راستا روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران به عنوان یکی از مهم ترین مراکز تولیدی استان و کشور بسیار فعال و توانمند عمل کرده است.

او در ادامه اظهار داشت: شرکت فولاد آلیاژی به عنوان مادر صنعت فولاد کشور موجب نهادینه شدن فرهنگ صنعتی در جامعه شده و از این طریق زیرساخت های لازم برای توسعه اقتصادی کشور را فراهم نموده است.

وی افزود: فولادآلیاژی با آگاهی از تأثیر چشمگیر رسانه ها در اطلاع یابی مردم از دستاوردهای صنعتی و اقتصادی، همواره ارتباط بسیار خوبی با رسانه های مختلف داشته و در این ارتباط، حس اعتماد دوجانبه جاری است.

606
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,442

Yesterday : 1,148

Total : 3,326,840