Language
حضور فعال شرکت فولاد آلیاژی ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی
حضور فعال شرکت فولاد آلیاژی ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی
پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی (ایران متافو) با هدف عرضه محصولات و توانمندی های شرکت های تولیدی و خدماتی در عرصه فلزات و صنایع وابسته کشور، از تاریخ 11 الی 14 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و همراهی سازمان توسعه تجارت ایران و همچنین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار گردید.
 

در این نمایشگاه شرکتهای صنعتی داخلی و بینالمللی محصولات، قابلیتهای فنی و نوآوریهای خود را به بازدیدکنندگان عرضه نموده و از تعامل با دستاندرکاران صنعت و فرصتهای موجود بهره مند گردیدند.

نمایشگاه در شش گروه ذیل دسته بندی شده بود:

1- بخش آهن و فولاد؛ شامل صنایع تولید مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آهن، فولادهای آلیاژی، تجهیزات و ماشینآلات صنایع فولاد و انواع محصولات فولادی

2- بخش ریختهگری، قالبسازی، آهنگری و ماشینکاری؛ شامل انواع تجهیزات ریختهگری، قالبسازی و انواع قالبهای آهنگری و فورج، ماشین‌‌کاری و همچنین تجهیزات و جوشکاری

3- بخش فلزات غیرآهنی نمایشگاه میزبان تولیدکنندگان آلومینیوم، مس، سرب، روی و تجهیزات اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، فرآوری فلزات و تولید محصولات فلزی غیرآهنی بود.

4- بخش مواد معدنی فلزی و غیرفلزی؛ انواع زغالسنگ و کک و تجهیرات و فن آوریهای مربوط به اکتشاف، حفاری و استخراج

5- بخش کورهها، نسوزها و سرامیکهای صنعتی؛ که در آن انواع کورههای صنعتی، سرامیکها، نسوزها و ... ارائه شده بود.

6- در بخش پروژههای صنعت و معدن این نمایشگاه نیز موضوعاتی نظیر انواع پروژههای معدنی، صنایع فولاد و فلزات غیرآهنی، پروژههای نیروگاهی، پروژههای راهسازی و عمرانی و ... در نظر گرفته شدهاند.

در این دوره از برگزاری نمایشگاه علاوه بر شرکت فولاد آلیاژی ایران، شرکت های بزرگی همچون فولاد مبارکه به همراه شرکتهای اقماری، ذوب آهن، صنایع مس ایران، شرکت آلومینیم ایران و ... حضور چشم گیری داشتند.

حضور شرکت فولادآلیاژی ایران در نمایشگاه های
بین المللی معتبر داخلی ضمن اعلام حضور در صحنه تولید فولاد آلیاژی و عدم اجازه به حضور و فضا سازی آزادانه رقبای خارجی، هم فرصتی است برای مذاکره و تعامل نزدیک با مشتریان و تأمین کنندگان مستقیم و غیر مستقیم فعلی و هم مجالی است برای بازاریابی و نیز آشنائی دو طرفه با مشتریان بالقوه ای که مصرف کننده فولاد آلیاژی می توانند باشند.

نظر به اینکه تمام بخش های صنایع فولادسازی در نمایشگاه حضور داشتند، تعدادی از بازدیدکنندگان برای برقراری ارتباط جهت ارائه محصولات و خدمات خود به شرکت فولاد آلیاژی ایران، در غرفه حضور یافتند که ضمن راهنمایی آنها فرصت را مغتنم شمرده و معرفی شرکت و محصولات نیز صورت گرفت تا در صورت نیاز بتوان همکاری های دوجانبه را برقرار نمود.

در این میان بازدیدکنندگان خارجی زیادی از کشورهای چین، ایتالیا، قزاقستان، جمهوری چک و ... در غرفه حضور یافتند و با توانمندی های شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان صادر کننده توانای فولاد آلیاژی آشنا شدند.

گروه دیگری از بازدیدکنندگان، خریداران خرد فولاد آلیاژی بودند که با دریافت اطلاعات فنی لازم از آنها، با توجه به نیاز و حجم خرید، اطلاعات کافی جهت ارتباط با شرکت و عاملین فروش به منظور تسهیل خرید به آنها داده شد.

حضور مسئولین شرکت های بزرگ و بازرگانان در غرفه شرکت و تشکیل جلسات متعدد با آنها یکی از مهم ترین دستاوردهای این دوره از نمایشگاه بود که عمده موضوعات مطرح شده در رابطه با شرایط بازار و نحوه تعامل بهتر و قوی تر مخصوصاً در زمینه همکاری های متقابل بود. 

 

 

969
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 469

Yesterday : 1,446

Total : 3,332,273