Language
افتخاری دیگر برای شرکت فولاد آلیاژی ایران
افتخاری دیگر برای شرکت فولاد آلیاژی ایران
شرکت فولاد آلیاژی ایران باز هم افتخار آفرید / در ادامه موفقیت های غرور آفرین همکاران فولاد آلیاژی ایران در چهار ماهه اخیر، اینبار رکورد فروش و حمل روزانه محصولات، مجددا به نحو تحسین برانگیزی جابجا شد و عدد جدید 3547تن(با 5 در صد رشد)حاصل گردید. این سلسله موفقیت های زیبا را به مدیریت و همکاران پر تلاش فولاد آلیاژی ایران تبریک عرض می نماییم.
 

با توجه به ثبت رکورد جدید فروش و حمل روزانه محصولات برای دومین بار طی سه ماه اخیر توسط واحدفروش به سراغ سید رضا سیفتی؛ مدیر این واحد رفته و با ایشان به گفتگو نشستیم.

مهندس سید رضا سیفتی رکورد ثبت شده در 21 آبان ماه سال 1397 را 3547 تن عنوان نمود و گفت: رکورد قبلی این واحد 3367 تن و مربوط به مردادماه 1397 بوده است که از لحاظ تناژی 5 درصد نسبت به رکورد گذشته افزایش داشته است.

مدیر واحد فروش در این خصوص افزود:  با تلاش و سخت کوشی مضاعف پرسنل همیشه همراه و با هدایت و راهبری مدیریت ارشد سازمان،       علیرغم شرایط فعلی حاکم بر جامعه و تحریم‌های تحمیلی برصنعت و بازار فولاد ایران، شرکت فولاد آلیاژی ایران موفق به ثبت رکوردهای مختلف در زمینه های تولید، فروش و حمل محصولات خود شده و توانسته است برای دومین بار طی سه ماهه اخیر، رکورد فروش و حمل روزانه محصولات خود را ارتقاء دهد.  

وی تحقق رکورد موجود را در ماه پرخیر و برکت ربیع الاول به فال نیک گرفت و ضمن تشکر و قدردانی از تمامی همکاران مرتبط و همچنین حمایت های مدیرعامل محترم شرکت گفت: اعتماد و حمایت آقای مهندس چایچی یکی از عوامل اصلی ایجاد انگیزه پرسنل برای ثبت رکورد بوده و امیدواریم که با اعتماد و حمایت متقابل تمامی همکاران، صنعتمان را در شکوفایی هرچه بیشتر یاری نمائیم و بدانیم که رشد و شکوفایی فولاد آلیاژی ایران باعث پیشرفت استان، بالا رفتن سطح معیشت پرسنل و تضمین آینده کاری فرزندانمان می باشد.

مدیر واحد فروش، پرسنل زیرمجموعه خود را یکی از بهترین افراد چه از لحاظ کارآیی و چه از لحاظ فکری معرفی نمود و گفت: این مجموعه بدون هیچ ادعا و چشم داشتی و خارج از مسائل حاشیه ای در حال انجام فعالیت و ادای وظیفه است و رسیدن به اهداف این واحد خود مصداق این گفته می باشد. البته لازم به تأکید است که همکاری و همراهی سایر واحدها اعم از تولیدی، پشتیبانی و ستادی لازمه این موفقیت ها بوده و بدون این همکاری ها موفقیتی حاصل نخواهد شد.

سیفتی در پایان از حسن نیت و تلاش مجدانه همکاران در واحدهای مختلف شرکت که در ثبت این موفقیت، همراه و سهیم بودند، تشکر و قدردانی نمود.

890
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,338

Yesterday : 1,148

Total : 3,326,736