Language
مهندس سید مصطفی داودی؛ مدیر کل راه آهن یزد و هیأت همراه روز چهارشنبه مورخ 2 آبان ماه سال جاری از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید به عمل آوردند.
مهندس سید مصطفی داودی؛ مدیر کل راه آهن یزد و هیأت همراه روز چهارشنبه مورخ 2 آبان ماه سال جاری از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید به عمل آوردند.
این دیدار به دعوت مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران و در محل کارخانه این شرکت انجام گرفت. مهندس چایچی مدیر عامل شرکت ضمن خوش آمدگوئی به صاحبان صنعت ریلی استان، راه آهن یزد را یکی از پویاترین و همراه ترین مراکز در کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با توجه به پتانسیل های موجود در این شرکت بتوان همکاری های گسترده ای را در زمینه حمل و نقل ریلی ایجاد نمود.
 

در ادامه مدیر کل راه آهن یزد نیز ضمن تأکید بر افزایش همکاری دو جانبه شرکت فولاد آلیاژی ایران و راه آهن گفت: با توجه به قابلیت های بالای شرکت فولاد آلیاژی ایران امید است شاهد توسعه هر چه بیشتر این همکاری باشیم و بتوانیم فولاد آلیاژی را هم در بحث حمل مواد اولیه و هم ارسال محصولات داخلی و نیز برخی از بازارهای صادراتی یاری نمائیم.

مهندس داودی ضمن تشکر از حسن اعتماد شرکت فولاد آلیاژی ایران در جهت توسعه حمل ریلی این شرکت را یکی از شرکت های مهم در خاورمیانه دانست و گفت: باعث افتخار برای راه آهن استان خواهد بود که توسعه همکاری با فولاد آلیاژی ایران بتوانیم امکانات رشد صنعتی در این استان را گسترش دهیم و برای منطقه و کشور ، منافع برد برد ایجاد نمائیم.

وی با اشاره به عملکرد اداره کل راه آهن استان یزد در بین دیگر ادارات راه آهن کشور گفت: تقریباً 54 درصد از درآمد کل راه آهن از اداره راه آهن استان یزد تأمین می شود و این ها نشان دهنده توجه این اداره به مشتریان و انجام رسالت درخصوص جذب مشتریان جدید می باشد، تا بتواند در راستای اقتصاد مقاومتی گام های مؤثری را بردارد.

مهندس داودی افزود: با توجه به ویژگی ها و مزایای حمل ریلی بویژه برای مواد معدنی و فولادی، در مصرف سوخت، صرفه جویی شده و هم چنین تصادفات جاده ای نیز کاهش می یابد و سایر مشکلاتی همچون تعمیرات و نگهداری جاده ها تقلیل می یابد.

مهندس داودی در پایان ضمن اشاره به ظرفیت سازی جهت ایجاد واگن های خاص برای مواد اولیه و محصولات فولادی افزود: طبیعتا ایجاد تجهیزات و واگن های جدید، مستلزم هزینه های بالا است ولیکن با نگاه به توسعه همکاری با فولاد آلیاژی بتوانیم علاوه بر ایجاد برد طرفینی ، شرایط مطلوبی را جهت پویا نمودن صنعت کشور حادث نمائیم.

در ادامه جلسه مهندس چایچی؛ مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران مدیریت بر هزینه ها و کاهش قیمت تمام شده را یکی از رسالت های اصلی شرکت عنوان نمود و گفت: با توجه به شرایط فعلی صنعت فولاد در سطح ملی و بین المللی ، عاملی که بتواند شرایط ما را نسبت به رقبا مساعدتر نماید، حائز اهمیت خواهد بود.

وی با اشاره به هدف گذاری 25 درصدی حمل مواد اولیه و محصولات این شرکت توسط خطوط ریلی گفت: امیدواریم دوستان گرامی ما در راه آهن جمهوری اسلامی ایران با قیمت های مناسب و منطقی، انگیزه استفاده از حمل ریلی را افزایش دهند.

مدیر عامل شرکت ابراز امیدواری نمود که با این اقدام و استفاده از حمل ترکیبی بتوانیم کاهش قابل توجهی در هزینه حمل و نقل به وجود آورده و هم چنین به تعهدات خود در قبال تحویل به موقع سفارشات به مشتریان تلاش نمائیم، چرا که تمام این اقدامات در جهت سهولت در روابط بین تأمین کنندگان و مشتریان و در نتیجه افزایش رضایتمندی این زنجیره می باشد.

مهندس چایچی در پایان مجدداً از تلاشهای ارزشمندی که مدیر کل و سایر مدیران و مسئولین محترم راه آهن استان در توسعه ارتباطات سازنده با صنعت و بویژه فولاد آلیاژی ایران تشکر و قدردانی نمود.

894
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 997

Yesterday : 1,211

Total : 3,334,012