Language
شرکت فولاد آلیاژی ایران لوح و تندیس بهره وری انرژی را از سازمان توسعه صنعتی ملل متحد دریافت نمود
شرکت فولاد آلیاژی ایران لوح و تندیس بهره وری انرژی را از سازمان توسعه صنعتی ملل متحد دریافت نمود
همایش بهره وری انرژی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران در تاریخ 2آبان ماه سال جاری در محل سالن همایش های رایزن تهران با حضور جمع کثیری از مدیران صنایع کلیدی، وزارتخانه ها، سیاست گذاران، سفارت خانه ها و سازمان های بین المللی مرتبط در حوزه انرژی و محیط زیست و به میزبانی مشترک UNIDO و IFCO و با هدف ارائه و تبیین فعالیت ها، دستاوردها و درس آموخته های برنامه برگزار گردید و از شرکت فولاد آلیاژی ایران به دلیل اجرای پایلوت ارتقاء فرهنگ بهره وری انرژی با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.
 

در این مراسم مهندس محمود غدیری؛ مدیر ارشد بهره برداری شرکت بعنوان نماینده شرکت فولاد آلیاژی ایران، تندیس و تقدیرنامه یونیدو را دریافت کرد.

سازمان ملل متحد (یونیدو) برای اولین بار با هدف اجرای پایلوت ارتقاء فرهنگ انرژی و کارزار اطلاع رسانی در صنعت، این پروژه را کار خود را در شرکت فولاد آلیاژی ایران که بزرگترین تولید کننده فولادآلیاژی خاورمیانه است آغاز نمود و در این راستا با توجه به گستردگی فرآیندهای این مجموعه و مشورت با تیم انرژی کارخانه، این پایلوت در واحــد فولاد سازی بــا تمرکز بر کوره های قوس الکتریکی که بیش از 70 درصد انرژی الکتریکی کل کارخانه را به خود اختصاص میدهند؛ اجرا گردید.

در این پایلوت از سه ابزار مهارتهای ارتباط سازمانی، ایجاد کارزار ارتقاء فرهنگ بهره وری انرژی و تغییر رفتار با تکیه بر بازخورد، تعهد و مشارکت استفاده شد و سه دوره آموزشی با موضوع فعالیت های یونیدو در ایران، پروژه بهره وری انرژی در صنایع کلیدی ایران و نحوه برگزاری کارزارهای ارتقاء فرهنگ مصرف انرژی به علاوه مهارت های لازم برای ارتباطات سازنده به منظور بهره وری انرژی توسط واحدهای انرژی و تاسیسات، روابط عمومی و آموزش برگزار شد.

مهندس محمد رضا زارع زاده؛ رئیس واحد تاسیسات و انرژی شرکت در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار نشریه گفت: «شرکت فولاد آلیاژی ایران با دارا بودن گواهینامه سیستمهای مدیریت یکپارچه و بر پایه مسئولیت های اجتماعی خود به کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست، متعهد بوده و با همین رویکرد همکاری خود را با یونیدو آغاز کرد.

نسیم شکاری هماهنگ کننده ملی بــرنامه بهره وری انرژی در صنایع کلیدی ایران نیـز در همیــن خصوص افزود: پیش بینی می شود با اجــرای کــامل برنامه ارتقـــاء فرهنگ انــرژی، 5 درصد صرفه جویی انرژی در مدت 6 ماه در این کارخانه محقق گردد.

لازم بذکر است این برنامه با کمک مالی صندوق تسهیلات محیط زیست جهانی (gef)، مشترکاً توسط سازمان ملل متحد(UNIDO)، در راستای بخشی از وظایف این سازمان و همگام با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد برای مقابله با تغییرات آب و هوایی از طریق بهره وری و صرفه جویی انرژی در صنایع بزرگ کشور(IFCO) به عنوان همکار ملی پروژه از سال 2012تا 2018 در کشور اجرا شد.

 

757
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 205

Yesterday : 1,211

Total : 3,333,220