Language
در بازدید مهندس کلانتری معاون وزارت کار و رفاه اجتماعی از شرکت فولاد آلیاژی ایران
حسن انتخاب یک فرد بومی، آشنا و باتجربه بالا از بطن شرکت بعنــوان مــدیریت ارشد سازمان، مقدمه ای جهت رشد و انگیزه برای استان و کارکنان این مجم
مهندس سیدحمید کلانتری؛ معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه مورخ 18 مهرماه سال جاری از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید نمودند.
 

در این جلسه که با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و مسئولین شرکت در محل اتاق کنفرانس مدیریت برگزار شد، مهندس چایچی؛ مدیر عامل ضمن تشریح و توضیح در خصوص بهبود در وضعیت تولید و فروش، از دستیابی قدرتمند به اهداف اقتصادی شرکت در طی نیمه اول سال 97 خبر داد.

وی در همین رابطه افزود: روند مثبت کاری در این مجموعه و افزایش تولیدوفروش محصولات، همه نشان دهنده عملکرد روشن شرکت فولادآلیاژی ایران و ایجاد شور و انگیزه مضاعف در کارکنان است.

 

مدیرعامل فولاد الیاژی گفت: به امید خداوند متعال و با افزایش برنامه تولید در کنار حفظ کیفیت وبااجـرای پروژه های بهبود مستمر در سطح سازمان و باهمت تمامی کارکنان این مجموعه ، به نحو احسن بتوانیم درراستای اهداف شرکت قدم برداریم .

وی صادرات را ضامن بقای هر سازمان دانست و گفت: در این راستا شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز روند افزایش صادرات را در برنامه کاری خــود در سالهای اخیر قرار داده و قرار است سهم صادرات از 18 درصد در سال گذشته به 22 درصد در سال جاری افزایش یابد.

در ادامه مهندس سیدحمید کلانتری؛ معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت فولاد آلیاژی ایران را یک شرکت منحصر به فرد و دارای جایگاه ویژه در کشور دانست و گفت تکنولوژی و دانش فنی  و نیروی انسانی متخصص از ویژگیهای منحصر به فرد این شرکت  است.

کلانتری در همین رابطه افزود: این شرکت باید تلاش نماید با توجه به توسعه همه جانبه و همچنین پتانسیل فــراوان خـود  بهره وری را توسعه دهدتا بتواند مسیر رشد و بالندگی را بیش از پیش در کشور و منطقه ادامه دهد.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبات مدیریت در هر سازمانی را رمز موفقیت آن سازمان خواند و گفت: حسن انتخاب یک فرد بومی، آشنا و باتجربه بالا از بطن شرکت بعنــوان مــدیریت ارشد سازمان، مقدمه ای جهت رشد و انگیزه برای استان و کارکنان این مجموعه و در نهایت ثبات مدیریت در این بنگاه بزرگ اقتصادی باشد.

 

 

کلانتری در این جلسه همچنین ضمن تقدیر و تشکر از انجام برخی از فعالیتهای این شرکت در قالب مسئولیت های اجتماعی گفت: انجام فعالیت ها در راستای مسئولیت های اجتماعی،  به استان و منطقه کمک می نماید تا بتوانند به واسطه این شرکت، حفظ، مراقبت و مسیر رشد و بالندگی خود را زودتر و بهتر طی نماید، بنابراین شایسته است به صورت ویژه به این مقوله توجه گردد.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این شرکت گفت: جای بسی خرسندی است که در این شرایط سخت اقتصادی، این سازمان  به اهداف اقتصادی خود در شش ماه اول سال رسیده است و این موضوع نشان دهنده آن است که خوشبختانه تحریم ها و مشکلات فعلی جامعه نتوانسته است فشاری بر این سازمان وارد نماید و این شرکت بهتر از گذشته در حال ادامه روند تولید، فروش و صادرات خود می باشد.

شایان ذکر است مهندس کلانتری همچنین در پایان جلسه، از مراحل تولید در شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید نمودند.

 

 

637
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 267

Yesterday : 1,446

Total : 3,332,071