Language
انتخاب شایسته و چشم انداز روشن شرکت برای سهامداران و ذینفعان
انتخاب شایسته و چشم انداز روشن شرکت برای سهامداران و ذینفعان
اولین جلسه عمومی مدیریت و کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران سال 97 با حضور رئیس و برخی از اعضاء عضو هیئت مدیره، مدیرعامل، فرماندار اشکذر و هیئت همراه و جمع کثیری از کارکنان شرکت در روز سه شنبه مورخ 9 مرداد ماه سال جاری در محل سالن آمفی تئاتر روابط عمومی برگزار گردید. این همایش در حالی برگزار شد که طبق انتظار، سالن آمفی تئاتر روابط عمومی سر زنده ترین و پویاترین ایام خود را تجربه نمود. در این روز باید بلوغ اندیشه و گفتار، همدلی و صمیمت و فرهنگ والای خانواده بزرگ فولاد آلیاژی تحسین گفت که باشعف و شور مثال زدنی به مدیریت عامل خود خوش آمد گفتند.
 

مهندس یداله طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره شرکت: شرکت فولاد آلیاژی در سال جاری بایستی 300 میلیارد تومان سود داشته باشد تا بتواند یک تجربه شیرین و متفاوت را در طول تاریخ تأسیس خود تا هم اکنون را رقم بزند.

در ابتدای جلسه و بعد از گوش نهادن به آیاتی چند از کلام الله مجید، مهندس یدالله طاهر نژاد؛ رئیس هیئت مدیره، شرکت فولاد آلیاژی ایران را بعنوان شاهکار صنعت در کشور معرفی نمود و اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در چنین بنگاه بزرگ اقتصادی که جایگاه و نقش بی بدیل و بی نظیری در صنعت فولاد کشور دارد و  بخش بزرگی از نیاز صنایع کشور را تأمین می کند، مشغول به خدمت هستم.

طاهرنژاد زمان حضور خود را در این شرکت را از شهریورماه سال 94 عنوان نمود و گفت: در ابتدای ورودم این سازمان وضعیت مناسبی از لحاظ سود حاصله نداشت که الحمدالله با همت و تلاش ارزشمند همکاران، شرکت شرایط مطلوبی را دارد و امید است با تدبیر و اندیشه مدیر عامل جدید که خود برخواسته از درون سازمان و هم استانی شما می باشد بتوانیم به سود قابل توجهی در سال 97 برسیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت در همین رابطه افزود: من ایمان دارم که تنها با ده درصد صرفه جویی توامان در خرید و فروش می توان به سود آوری مناسب دست یافت و امیدوارم با این نشاط و شور که در یکایک شما عزیزان وجود دارد و انتصاب جدید، بتوانیم به اهداف عالیه خود جامعه عمل بپوشانیم.

یداله طاهرنژاد گفت: رسالت یکایک شما کارکنان فولاد آلیاژی آن است که با همت و تلاش خود در جهت برآورده شدن انتظارات سهامداران شرکت تلاش نموده چرا که سهامداران واقعی از بطن  پرتلاش ترین  اقشار جامعه برخواسته اند و چشم امیدشان به دستان پرمهر و پرلطف و تلاش شماست.

وی با اشاره به ضرورت مسئولیت پذیری هر چه بیشتر در این بنگاه ارزشمند کشور گفت: کشورمان در حال حاضر از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار نیست و شرایط ویژه و حساسی را سپری می کند و در چنین شرایطی اداره یک بنگاه بزرگ اقتصادی کار بس عظیم و دشوار است که امید است با اراده و انگیزه بسیار بالا بتوانید به مشکلات فائق آمده و با همدلی، مدیر عامل جدید را در این مسیر برای رسیدن به موفقیت همراهی نمائید.

رئیس هیئت مدیره شرکت همچنین اعلام داشت: من همیشه آرزو داشتم افرادی به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت معرفی گردند که برخواسته از این مجموعه و آشنا به تمام فرآیندهای سازمانشان باشند که خوشبختانه وجود مهندس چایچی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل برای مابسی جای خوشحالیست.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس محمدی؛ مدیر عامل قبلی، مهندس چایچی را فردی صبور، مسئولیت پذیر، خوشنام، پاک دست و پیگیر معرفی نمود و افزود: امید است به برکت وجود ایشان شاهد موفقیت هر چه بیشتر شرکت فولاد آلیاژی ایران باشیم.

مهندس علیرضا چایچی : مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران

جلسه عمومی با سخنان مهندس چایچی؛ مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ادامه یافت، حضور مهندس چایچی پشت تریبون شرکت با تشویق بی امان کارکنان حاضر در سالن همراه بود.

وی در ابتدای با لهجه شیرین یزدی، ضمن تشکر از مدیران عامل پیشین شرکت افزود: خداوند را شاکرم که کل فعالیت کاری خود را از ابتدا تاکنون در شرکت فولاد آلیاژی ایران سپری نمودم و هم اکنون نیز با عنوان مدیرعامل در خدمت تمام شما سروران عزیز و گرامی هستم و امیدوارم با تلاش و همدلی که در وجود یکایک شما می بینم بتوانیم تولید و فروش عقب افتاده را جبران و به انتظارات رئیس هیئت مدیره و سهامداران جواب شایسته ای بدهیم.

چایچی تحقق رکورد روزانه فروش در چند روز اخیر را نمونه ای از تبلور همدلی، صمیمیت و تلاش همکاران خواند و گفت: با شور و نشاط و همدلی می توانیم گام های قدرتمندی به سوی تعالی سازمان بردریم.

مهندس چایچی با اشاره به برخی محدودیت ها به همکاران نوید داد که با توجه به هدف گذاری های انجام شده و در صورت دستیابی به سود مورد انتظار در شش ماهه اول سال 15به میزان  روز حقوق و در پایان سال نیز 15 روز دیگر به همکاران پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در تشریح برنامه های تفریحی مد نظر برای خانواده ها، از اعزام تمام کارکنان به مکان های تفریحی برای مسافرت و برنامه ریزی برای برقراری امکانات مطلوب خبر داد.

وی همچنین از مدیر منابع انسانی شرکت خواست تا سایر شرایط انگیزشی را برای چهش های تولید و فروش مهیا نماید و نسبت به افزایش ضریب ریالی در پاداش های بهره وری، رکورد و ... با نگاهی کاملاً مثبت عمل نماید.

در پایان مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران تنوع بالای تولید و کیفیت محصولات و فولاد آلیاژی را از جمله مزیت حضور و رقابت در سطح بین المللی دانست و گفت: الزام است تا به سمت تکنولوژی های روز و نوین گام برداریم و آموزش های پویا را سرلوحه کار همکاران قرار دهیم. همچنین سیستم های اطلاعاتی خود را کاملاً هم سو با خواسته مشتریان و تامین کنندگان بگماریم و ضمن توجه ویژه به موضوعات ذکر شده در جهت تامین پایدار مواد اولیه، توسعه محصول و  بازار  گام برداریم.

 

1178
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,102

Yesterday : 1,148

Total : 3,326,500