Language
مهندس علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران شد
مهندس علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران شد
علیرضا چایچی با بیش از 23 سال سابقه فنی و بازرگانی و تجربه طولانی در رده مدیریت های میانی شرکت فولاد آلیاژی ایران بعنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران معرفی گردید.
 

در اولین جلسه کاری مدیر عامل جدید که با حضور مهندس عابدی؛ عضو هیئت مدیره و همچنین مدیران و روسا از واحدهای مختلف شرکت، برگزار شد، ابتدائا مهندس عابدی ضمن تبریک  میلاد امام رضا (ع) ، انتخاب مهندس چایچی را بعنوان نقطه عطفی در شایسته سالاری دانست و ایشان را فردی متعهد، متخصص، لایق و با تجربه خواند و اظهار داشت: اینکه یک مدیر میانی نام آشنا و بهره مند از تجربیات بالا که نسبت به جزئیات فعالیت های سازمان شناخت دارد، بعنوان مدیرعامل برگزیده می شود، می تواند نقطه ی مثبت و حرکت رو به جلو برای پیشبرد اهداف آن سازمان باشد.

در ادامه مهندس چایچی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای هیئت مدیره فولاد آلیاژی و نیز مدیر عامل صندوق فولاد، از کلیه مدیران و مسئولین شرکت خواست تا با تلاش جمعی و بهره وری مضاعف شرکت فولاد آلیاژی ایران  را به جایگاه والا و برتر مورد انتظار نزدیک نمایند.

وی هم چنین از مدیر منابع انسانی شرکت در خواست نمود تا با تعریف شاخص های کمی و کیفی در تولید، خرید ، فروش و سایر واحدها شرایط افزونی را برای اعطاء عوامل انگیزشی و پاداشی برای کارکنان شرکت مهیا نماید و با نگاه ویژه تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات همکاران به کار گیرد.

مهندس چایچی مواردی همچون تامین پایدار مواد اولیه و اقلام استراتژیک ، آشنایی و به کارگیری تکنولوژی های نوین، یکپارچه سازی سیستم های کاری، ارتقاء کیفیت، بهبود قیمت تمام شده و توسعه بازارهای جدید داخلی و خارجی را در صدر اهداف خود برشمرد و با تمجید از کارکنان فولاد آلیاژی، نیروی انسانی کیفی را ضامن دستیابی به این اهداف دانست.

در پایان مدیر ارشد تولید و سایر مدیران و روسا هر کدام ضمن بیان نقطه نظرات خود،  به مدیر عامل جدید تبریک گفتند.

 

5058
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 202

Yesterday : 1,446

Total : 3,332,006