Language
مدیر کل اداره اجتماعی سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
وجود مجموعه هایی چون شرکت فولاد آلیاژی ایران با نگرشی مثبت و گسترده در خصوص مسائل انسانی حال انسان را خوب و سبب ایجاد حس خوشایند می گردد
در راستای توسعه و گسترش طرح سلامت در شرکت و هم چنین اجرای نظام مند و اثرات بالقوه آن در سلامت کارکنان روز شنبه مورخ 9 تیر ماه سال جاری دکتر سمانه زمانی؛ دکتر سمانه زمانی مدیر کل اداره اجتماعی سلامت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، دکتر حسینی و دکتر اخوان؛ کارشناسان اداره اجتماعی سلامت وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، دکتر لطفی؛ معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یزد و رئیس مرکز اجتماعی سلامت یزد و هیئت همراه با هدف آشنایی بیشتر با برنامه های این سازمان در راستای طرح سلامت و هم چنین الگو برداری و گسترش آن در سطح استان و کشور از شرکت فولادآلیاژی ایران بازدید نمودند.
 

در ابتدای جلسه مهندس محمد حسین مزیدی؛ مدیر منابع انسانی شرکت ضمن توضیح و تشریح اقدامات صورت گرفته در هر یک از واحد های حوزه منابع انسانی در راستای انجام طرح سلامت شرکت فولادآلیاژی  ایران را به عنوان یک شرکت پیشتاز در سطح خاورمیانه عنوان نمود و گفت: همان گونه که این شرکت در کیفیت و ارتقای محصولات خود همیشه پیشتاز و ممتاز بوده است به توسعه و ارتقای سلامت کارکنان خود نیز حساس و توجه ویژه ای داشته است.

مدیر منابع انسانی توجه به سلامت جسمی و روحی ، روانی در کارکنان، تحرک و انجام حرکات ورزشی تغذیه و انجام مشاره های ورزشی و تغذیه، گسترش رویکرد سلامت در کارکنان، برقراری سیستم جامع اطلاعات سلامت، آموزش همگانی سلامت و.... را از جمله موضوعات متصور در طرح سلامت خواند و گفت: خوشبختانه تمام موضوعات ذکر شده از ابتدای انجام پروژه  به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده و با نگاه توسعه خدمات به صورت ویژه در حال انجام بوده و امید است با مشارکت و حمایت کارکنان این مجموعه بتوانیم بیش از پیش موفق باشیم.
دکتر حسین فرهودی ریاست واحد بهداشت و خدمات پزشکی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان اظهار داشت: حفظ سلامت کارکنان از ابتدای شروع به کار شرکت فولاد آلیاژی ایران همواره مورد توجه بوده و در این راستا اقدامات موثری در واحدهای مربوطه  انجام شده است، لذا با اجرای طرح سلامت این مهم بصورت یکپارچه و هدفمند تمام جنبه های سلامت جسمی، روحی، اجتماعی، شغلی و ... را پوشش می دهد. 
وی توجه به سلامت خانواده ها را به عنوان یکی از ارکان اساسی سلامت از اهداف این طرح عنوان نمود و بیان داشت: کانون گرم خانواده است که فرزندان سالم و صالح تربیت نموده و کارکنان با پشتوانه ی آن می توانند با انبساط خاطر و آرامش بیشتری وظایف شغلی خود را انجام داده و در نیل به اهداف سازمان خود مثمر ثمر باشند.  
در ادامه جلسه هر یک از رؤسای واحد منابع انسانی گزارشی از فعالیت ها و نقش واحد خود در ارتباط با طرح سلامت ارائه نمودند. 
دکتر سمانه زمانی؛ مدیرکل اداره اجتماعی سلامت وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی نیز ضمن تشکر از نگاه ویژه این مجموعه با نیروی انسانی گفت: با توجه به شرایط موجود در جامعه وجود چنین مجموعه هایی با نگرشی مثبت و گسترده حال انسان را خوب وسبب ایجاد حس خوشایند می گردد.
وی درهمین رابطه افزود: شرکت فولادآلیاژی ایران با نگاه توسعه ای و منطبق با استاندارهای جهانی سلامت مدار و سلامت محور و با هدف جلب رضایت کارکنان خود در این راستا  قدم برداشته است و با نگاه متفاوت نسبت به دیگر بنگاه های اقتصادی بسیار ظریف و حساس سلامت پرسنل را دنبال می کند که امیدواریم با مشارکت و همراهی پرسنل این مجموعه موضوع سلامت نه تنها در سطح کارخانه بلکه در بین اعضای خانواده کارکنان نیز ترویج و گسترش یابد.
سمانه زمانی با بیان این موضوع که تمام بنگاه های اقتصادی دارای مسئولیت اجتماعی هستند گفت: تمام شرکت ها و کارخانجات بزرگ در قبال انسان ها و گروه هایی که پیرامون این صنعت بزرگ در حال زندگی کردن هستند موظف به انجام خدمات می باشند. 
وی در همین خصوص گفت: اتفاقات خوب و مثبتی چون اجرای طرح سلامت در شرکت و اشاعه آن در سطح استان و منتفع شدن مردم استان از این موضوع را می توان گوشه ای از مسئولیت های اجتماعی این سازمان برشمرد. 
دکتر زمانی هم چنین ایجاد بستری برای آرامش روحی و روانی و گسترش این آرامش در سطح خانواده را از جمله مسئولیت های اجتماعی این بنگاه اقتصادی خواند و گفت: الحمدالله شرکت فولادآلیاژی ایران روی این موضوعات بسیار متمرکز است که امید است با ایجاد حـال هرچه خوب تر برای کارکنان خود این وظیفه و رسالت را به نحو احسن به پایان رساند.
مدیر کل اداره اجتماعی سلامت وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی انجام اقدامات این سازمان را گامی جلوتر از آنچه برایش می توان متصور نمود خواند و گفت: در ابتدای ورود هدف ما از این بازدید آن بود تا ضمن یادآوری مسئولیت های اجتماعی، توجه به سلامت کارکنان و خانواده های آنان را یادآور شویم که با توضیحات ذکر شده متوجه شدیم این شرکت چند گام جلوتر از برنامه های این سازمان برای کارکنان خود قدم برداشته است که این موضوع و این نگاه جای بسی تشکر و قدر دانی را دارد.
وی در پــایــان ضمن آرزوی انجــام پروژه های بزرگ و مشابه با کیفیت این شرکت در سطح کشور و تمام سازمانها گفت: با تحقق پروژه های بزرگ برای منابع انسانی می توان انتظار داشت جوانان ما بتوانند با امید و آرزوهای بیشتری راه موفقیت را طی نمایند.
گفتنی است در این جلسه هم چنین  دکتر لطفی، خانم دکتر حسینی و زارع هر کدام به تفکیک انجام پروژه ها و اقدامات شرکت در راستای طرح سلامت را یک اقدام بزرگ دانستند و هرکدام بنحو احسن از شرکت تشکر و قدر دانی نمودند.
دیدار ازخطوط تولید شرکت و گرفتن عکس یادگاری پایان بخش این بازدید بود.

 

890
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 132

Yesterday : 1,211

Total : 3,333,147