Language
مدیرعامل در جمع کارکنان واحد سیستم های اطلاعات مدیریت(MIS):
عدالت واقعی به شکل شایسته تا کنون برای کارکنان شرکت اجرا نشده است
مدیران بعنوان تقویت کنندگان فرهنگ تعالی بین کارکنان سازمان نام برده می شوند. در این میان نقش آنان در ایجاد و گسترش ارتباطات سازمان با مشتریان درون سازمانی یعنی کارکنان بارز می شود. زیرا مدیران برای آنکه در دسترس کارکنان باشند باید بطور مستمر، فعالانه و الهام بخش به سخنان آنان گوش بسپارند و آنان را متحد کرده و پاسخ گوی آنان باشند. با برگزاری بازدیدها، جلسات، گردهمایی ها، نشت ها و... مدیران فرصت رویارویی با کارکنان و طرح تفهیم و اشاعه ماموریت، آرمان، ارزش ها، خط مشی و استراتژی ها، برنامه ها، اهداف و مقاصد سازمان را می یابند، براین اساس و با توجه به دیدار چهره به چهره مدیرعامل با کارکنان هر واحد این هفته به سراغ تلاشگران واحدMIS رفتیم که در نشستی صمیمانه، با مدیرعامل به بحث و تبادل نظر پیرامون مسئولیت های خود و اهداف شرکت پرداختند که ماحصل آن از نظرتان می گذرد.
 

مدیران بعنوان تقویت کنندگان فرهنگ تعالی بین کارکنان سازمان نام برده می شوند. در این میان نقش آنان در ایجاد و گسترش ارتباطات سازمان با مشتریان درون سازمانی یعنی کارکنان بارز می شود. زیرا مدیران برای آنکه در دسترس کارکنان باشند باید بطور مستمر، فعالانه و الهام بخش به سخنان آنان گوش بسپارند و آنان را متحد کرده و پاسخ گوی آنان باشند. با برگزاری بازدیدها، جلسات، گردهمایی ها، نشت ها و... مدیران فرصت رویارویی با کارکنان و طرح تفهیم و اشاعه ماموریت، آرمان، ارزش ها، خط مشی و استراتژی ها، برنامه ها، اهداف و مقاصد سازمان را می یابند، براین اساس و با توجه به دیدار چهره به چهره مدیرعامل با کارکنان هر واحد این هفته به سراغ تلاشگران واحدMIS رفتیم که در نشستی صمیمانه، با مدیرعامل به بحث و تبادل نظر پیرامون مسئولیت های خود و اهداف شرکت پرداختند که ماحصل آن از نظرتان می گذرد.

در ابتدا مهندس غلامرضا آبیار: مدیر واحد واحد MIS با اشاره به نقش این واحد در شرکت، به بیان وظایف و اقدامات هر یک از واحدهای تحت سرپرستی خود پرداخت.
در ادامه مراسم مهندس مرتضی محمدی؛ مدیر عامل شرکت ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار صمیمی و تبریک به مناسبت عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گرامی، نقش واحد MIS را هم چون نقش فرمان مغز به سیستم های عصبی دانست و افزود: عدم وجود این واحد را به معنای نبود هماهنگی در سازمان خواند و گفت: با ارتقاء سیستم ها و یا بروز رسانی آنان باید به توسعه یافتگی دست یافته و انتظاراست این نظام در تمامی سطوح شرکت به نحو احسن مدیریت و پیاده سازی گردد.
وی در همین رابــطه گفت: باید به سمت بهره وری بالاتر پیش رفته و نظام های اتوماسیون در کل سازمان بروز شود و با زمان سنجی مناسب برای هر حرکتی برنامه تدوین نموده تا بتوانیم نتیجه گیری بهتر بدست آوریم.
مهندس محمدی در ادامه افزود: این واحد بایستی در تمــام فعالیت های شرکت پررنگ تر و اثر گذارتر ورود نمــاید بــه عنوان مثـال با نظارت بیشتر می تواند بر روی مصارف و انحرافات BOM وخرید بهینه نقش مهمی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت در پاسخ به درخواست کارکنان مبنی ارتقاء پست و جایگاه سازمانی گفت: امسال سال بسیارسختی است، امسال سال بقاء، جنگ با رقبای نوظهور، تامین نقدینگی و...  برای شرکت است. در این سال بسیاری از شرکت ها و سازمان به مرز برشکستگی نزدیک شده و با ادامه این روند تا آخر سال تعداد آنان به 5 برابر آنچه تا کنون بوده است، خواهد رسید که از جمله دلایل این موضوع را می توان مواردی چون عدم نقدینگی، مشکلات مالی و نبود تطابق بین رشد قیمت های فروش و خرید بر شمرد ولی با این وجود در این سال سخت و با توجه فشارهای مالی بسیار، ماه گذشته در امتیازات مزایای سختی کار بعد از گذشت ده سال بازنگری صورت پذیرفت.
وی با اشاره به این موضوع گفت: عدالت واقعی به شکل شایسته تاکنون در شرکت برقرار نبوده است و نمی توان انتظار داشت تمام مشکلات ده سال گذشته شرکت را به یکباره و در یک سال اصلاح نمود. علاقه مندی من آن است که بتوانیم آرام آرام قدمهای مثبتی در جهت رفاه حال همکاران گرامی خود برداشته و در حد توان امتیازات و مزایای خاص تان را افزایش دهم و به تمام کارکنان این اطمینان را می دهم که بسیار مصمم و دلسوزانه مسائل پرسنلی آنان را پیگیر بوده و هر کجا که کوچکترین روزنه چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ ساختار اداری جهت ارتقاء وضعیت کارکنان شرکت را احساس کنم کوتاهی نخواهم کرد.
مهندس محمدی داشتن دغدغه جهت پرداخت مسائل مالی و مزایای قانونی در کارکنان را یک نوع معضل در سازمان خواند و گفت: وظیفه واحد منابع انسانی آن است که مسائل و موضوعات کارکنان شرکت را به صورت نهادینه و اتوماتیک بدون پیگیری کردن پرسنل شرکت اعمال نماید که امید است این موضوع بانگاه ویژه مدیریت منابع انسانی جاری و ساری گردد.
وی در همین رابطه قبولی مدارک کارکنان دیپلم و فوق دیپلم شرکت را جزء بر نامه های مدیریت خود در آینده نزدیک خواند و گفت: درست است که این کار در بسیاری از سازمانهای دیگر به دلیل فشار مالی بر سازمان اجرا نمی گردد ولی اعتقاد من به آن است که با اعمــال امتیــازات خــاص برای کــارکنان می تــوان انتظار سازمانی شکوفــا، خلاق، نوآور و... را داشت و یکی از آمال و آرزوهای من آن است که روزی برسد که مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت برخواسته از کارکنان این مجموعه بزرگ اقتصادی باشند.
مرتضی محمدی از تشکیل جلسات گردهمایی مشاورین شرکت در هفته های آتی خبر داد و گفت: گروه های مشاور جهت بررسی مسائل سازمان و ورود هرچه بیشتر در بازار رقابتی را در هفته های آینده تشکیل خواهیم داد که البته اعضای آن مشتمل بر پرسنل و مدیران شرکت خواهد بود و امید است با این اقدام بتوانیم به معنای واقعی رشد و تعالی را برای سازمان ایجاد نمائیم.
در خاتمه کارکنان واحد MIS در جمعی دوستانه مسائل و مشکلات خود را با مدیر عامل در جریان گذاشته و از طرف ایشان به سوالات و موضوعاتشان پاسخ داده شد.

968
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 948

Yesterday : 1,647

Total : 3,321,161