Language
منشور شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال 1397
منشور شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال 1397
منشور شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال 1397
 

 

منشور شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال 1397

             

 

پیرو سخنرانی مدیرعامل با مدیران و روسای شرکت در ابتدای سال جاری موارد ذیل تعریف و تدوین گردید که به کارکنان شرکت ابلاغ می گردد:                                           

  1. رشد سودآوری از طریق افزایش درآمد و کاهش هزینه و قیمت تمام شده

ما معتقدیم شرکت فولاد آلیاژی ایران با توجه به تکنولوژی، دانش خاص و تولید فولادهای پرآلیاژ باید سودآوری بسیار بالایی نسبت به دیگر بنگاه های اقتصادی داشته باشد در این راستا ما خودمان را نسبت به موارد کاهش هزینه و انجام اقدامات در جهت سودآوری بیشتر شرکت ملزم می دانیم.

  1. توسعه بازار و صادرات محصول

ما اعتقاد داریم با توجه به شرایط خاص در صنعت فولاد، تنها راه نجات شرکت، صادرات محصولات به کشورهای مختلف است و در این راستا تمام تلاش خود را در ایجاد بازارهای جدید با قیمت بسیار مناسب (از طریق ایجاد نمایندگی، شرکت در نمایشگاه های بین المللی و ...) انجام خواهیم داد.

  1. تأمین پایدار مواد اولیه، اقلام، قطعات و تجهیزات

با توجه به نوسانات بازار ارز و دلار، ما خود را در تأمین مواد اولیه به صورت تجمیع و مصرف یک ساله شرکت موظف دانسته و تمام تلاش خود را در شرایط سخت تأمین مواد اولیه انجام
می دهیم تا تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران را تحت الشعاع قرار ندهد.

  1. حذف واسطه ها و شناسایی تأمین کنندگان و آموزش در جهت آشنایی نیازمندی های سازمان

ما معتقدیم با حذف واسطه ها و خرید از منابع اصلی کاهش هزینه و ارزش آفرینی قابل توجه ای را رقم خواهیم زد بنابراین خود را مستلزم به انجام آن می دانیم.

  1. جدیت در افزایش تولید و توسعه ظرفیت های تولیدی

براساس مصوبه هیئت مدیره شرکت امسال بایستی تولید مذاب را به 490 هزار تن و فروش محصول را به 440 هزار تن برسانیم و قطعاً این هدف محقق خواهد شد با همدلی و هم افزایی تمام پرسنل سازمان. بنابراین ما کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران با مشارکت سازنده، به پیشبرد اهداف و بهینه سازی فعالیت های سازمان احترام می گذاریم و خود را موظف به رسیدن به این هدف می دانیم.

  1. توجه به محیط زیست و کاهش مصرف آب با توجه به شرایط خاص اقلیمی و ...

ما در جهت حفظ محیط زیست شرکت فولاد آلیاژی ایران با توجه به کارنامه درخشان خود کوشیده و سعی می کنیم هر روز بهتر از گذشته در این جهت بدرخشیم.

  1. توجه به ذینفعان شامل سهامداران، کارکنان، جامعه و ...

ما اعتقاد داریم ذینفعان و سهامداران سازمان صاحبان اصلی شرکت هستند و تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت و ارزش گذاری به انتظارات آنان انجام خواهیم داد.

  1. افزایش رضایت مشتری

ما همواره مشتری مداری را در رأس فعالیت های خود قرار داده و صدای مشتریان را با دقت کامل گوش می دهیم و در این راستا با توجه به اهمیت اعتبار سازمان به تولید محصول با کیفیت در کوتاه ترین زمان، قیمت مناسب در بازار رقابتی و پاسخ گویی صریح و شفاف به مشتریان پایبندیم.

  1. التزام به قانون

ما خود را نسبت به انجام وظایف مبتنی بر رعایت موازین و مقررات قانونی، اخلاقی و حرفه ای سازمان ملزم می دانیم.

  1. توسعه

ما خواهان توسعه شرکت فولاد آلیاژی ایران بوده و در این راستا با بررسی و توجیه فنی و اقتصادی در انجام پروژه های توسعه سهیم بوده و تمام تلاش خود را در این جهت انجام خواهیم داد.

  1. تأمین مواد اولیه شرکت در داخل سازمان و نظارت مستقیم بر روی آن

ما معتقدیم سازمانی موفق است که بتواند نیازهای اولیه خود را تأمین نماید. بنابراین توسعه و رشد در جهت دست یابی به معادن، خطوط آهن اسفنجی و ... از جمله موارد مورد انتظار در این سازمان است و تمام ما خواهان رسیدن به این موفقیت هستیم.

  1. بهبود مستمر

ما همواره برای افزایش آموخته ها، بهبود نگرش و پرورش مهارت های خویش می کوشیم و در همه زمینه ها خلاقیت و نوآوری را به عنوان یک اصول اساسی رعایت نموده تا بتوانیم به تدریج پروژه های بهبود را در سطح سازمان به صورت مستمر محقق نمائیم.

  1. توسعه فرهنگ سازمانی

ما خواهان ارتقاء و ایجاد شرایط اخلاقی، فرهنگی و عقلایی گفتگو به منظور شنیدن درد دل همکاران و پاسخ گویی به نیازهای آنان هستیم و عبودیت، تهذیب نفس و تربیت انسانی را محور اصلی توسعه و رشد رفتار انسانی خودمان قرار می دهیم و با هم سویی، هم دلی و یکرنگی در کنار هم کار خواهیم کرد.

  1. صداقت

ما در انجام وظایف خود، صداقت و درستکاری که از اصول حرفه ای و اخلاقی است در رأس فعالیت های خود قرار داده و آن را در جلب و حفظ اعتماد مشتریان و کارکنان شرکت به کار می گیریم.

  1. رازداری

ما کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران به منظور افزایش اعتماد عمومی، رازداری را در سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهیم و به هیچ عنوان مسائل و مشکلات شرکت را به سازمان، ارگان، مؤسسات، انجمن ها و تشکل های دیگر بروز نخواهیم داد.

ما پرسنل شرکت فولاد آلیاژی ایران نسبت به انجام مطلوب وظایف خود در جهت بهبود فضای کار پای بند بوده و از هر اقدامی که منجر به پیشبرد اهداف
سازمان گردد حمایت و پشتیبانی می نمائیم.

روابط عمومی

 

1021
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,228

Yesterday : 1,211

Total : 3,334,243