Language
بررسی محورهای حفظ و ارتقای سلامت روان در خانواده بزرگ شرکت فولاد آلیاژی ایران با حضور کارشناسان مرکز سگال
بررسی محورهای حفظ و ارتقای سلامت روان در خانواده بزرگ شرکت فولاد آلیاژی ایران با حضور کارشناسان مرکز سگال
به منظور حفظ و ارتقای سلامت روان پرسنل شرکت و خانواده محترمشان و با توجه به اهمیت این موضوع در سازمان جلسه ای با کارشناسان مرکز روانشناختی سگال در تاریخ 28 فروردین سال 97 با محوریت واحد منابع انسانی و امور اداری در محل اتاق کنفرانس منابع انسانی برگزار گردید.
 

در ابتدای جلسه مهندس محمد حسین مزیدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت ضمن تشریح جایگاه شرکت فولاد آلیاژی ایران و بیان گوشه ای از اقدامات ارزنده این بنگاه اقتصادی گفت: افزایش حمایت شغلی و  فراهم نمودن خدمات مشاوره ای و روانشناختی برای کارکنان یکی از اقداماتی بوده است که در جهت  بهبود سلامت روان، تعامل بیشتر با پرسنل، حفظ سلامت و خود مراقبتی در شرکت انجام شده است. در این راستا با انجام مطالعات، برگزاری کنفرانس و سمینارهای مختلف و جمع آوری داده ها با موضوع سلامت پرسنل و خانواده های آنان به این نتیجه رسیدیم که محیط کار و نوع شغل یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در سلامت روان است و بهداشت روان و تدابیر سازمان در جهت افزایش آرامش و سلامت روان نه تنها محیط سالم و پرشوری فراهم می آورد بلکه در افزایش کار تیمی و بهره وری سازمان نیز موثر است. 
مهندس مزیدی در ادامه از مرکز روانشناختی سگال خواست تا با توجه به اهداف بلند مرتبه سازمان، تمام سعی وتلاش خود را برای ارائه طرحی متمایز جهت کارکنان در نظر بگیرد.
در ادامه جلسه دکتر حسین فرهودی، رئیس بهداشت و خدمات پزشکی شرکت با بیان توضیحاتی در خصوص اجرای طرح سلامت در شرکت، هزینه های انجام شده در جهت ارتقای سلامت پرسنل را سرمایه گذاری خواند و گفت: با توجه به تجربه مرکز سگال و همچنین رزومه کاری آن در انجام فعالیت های روانشناختی در شرکت های مختلفی همچون چادرملو بر آن شدیم تا با عارضه یابی عوامل خطر سلامت روان کارکنان و همچنین جهت جلوگیری از شیوع افسردگی، اختلالات خلقی، اضطراب و اختلافات خانوادگی- اجتماعی و... از مشاوره و تجربیات آن مرکز بهره مند گردیم. 
رئیس مرکز بهداشت و خدمات پزشکی محل کار سالم، پویا و ایمن را از حقوق هر نیروی انسانی خواند و گفت: خوشبختانه شرکت فولاد آلیاژی ایران با تاکید برا همیت بحث عملکرد روانی پرسنل که بطور بنیادی با عملکرد فیزیکی در ارتباط است، در نظر دارد تا بتواند با ارائه بهترین خدمات به پرسنل و خانواده هایشان محیط کار با نشاطی را برای آنان به وجود آورد. 
فرهودی درهمین رابطه، لینک شدن واحد آموزش، بهداشت و خدمات پزشکی و مرکز روان شناختی سگال را جهت انجام هرچه بهتر و کاملتر کار پیشنهاد نمود. 
 لازم به ذکرا ست با توجه به تاکید مرکز روانشناختی سگال مبنی بر ارتباط مستقیم و دوسویه با کارکنان و بررسی اقدامات صورت گرفته برای پرسنل، بازدیدی ازتمام خطوط شرکت داشته و اطلاعات درخواستی توسط واحد بهداشت و خدمات پزشکی و آموزش به کارشناسان سگال ارائه گردید. 

 

841
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 325

Yesterday : 1,133

Total : 3,324,575