Language
افتتاح زنگ ورزش در شرکت فولاد آلیاژی ایران
افتتاح زنگ ورزش در شرکت فولاد آلیاژی ایران
امروزه آنچه بیش از همه اهمیت دارد نیروی انسانی است و حتی اقتصاد دانان بزرگ معتقدند آن چه در نهایت روند توسعه اقتصادی و اجتماعی یک جامعه را تبیین می کند، منابع انسانی آن کشور است نه سرمایه و تمامی سعی سازمان ها و ادارات بر این است که نیروی انسانی مورد نظرشان سالم و با انگیزه و خشنود در محیط کاری خود حاضر شوند. در همین راستا شرکت فولاد آلیاژی ایران جهت بهبود وضعیت سلامت پرسنل خود، برنامه ی ویژه ای تحت عنوان «طرح سلامت» را اجرا نموده است. که یکی از زیر مجموعه های این طرح بزرگ "زنگ ورزش" کاری از واحد تربیت بدنی شرکت است. در همین راستا با آقای عباس استادی؛ رئیس خدمات و رفاه به گفتگو نشستیم که با هم می خوانیم:
 

وی با بیان این جمله که« سلامتی، تاج سر ما انسانها است که فقط بیماران قدر آن را می دانند» گفت: نظر به زحمات دلسوزانه همکاران گرامی در تمامی واحدها، سازمان بر آن شد جهت بهبود وضعیت سلامت آن عزیزان، برنامه ی ویژه ای تحت عنوان «طرح سلامت» را اجرا نماید.
استادی در همین رابطه افزود: در این طرح همکاران از نظر موارد چون اختلالات اسکلتی– عضلانی ناشی از فعالیت های شغلی و غیرشغلی ناصحیح– نوع و شدت فعالیت ورزشی روزانه– سبک عمومی زندگی– عادات غذایی و کمیت و کیفیت رژیم غذایی فعلی– بیماری های فیزیولوژیکی– کمبودهای مواد غذایی غربال می شوند.
رئیس خدمات و رفاه شرکت نتایج حاصل از غربال گری و تشخیصات انجام شده توسط کارشناسان مربوطه را جزء اولین آیتم برای اقدامات بعدی خواند و گفت: با توجه به تشخیصات انجام شده  توسط کارشناسان، تصمیماتی در راستای بهبود وضعیت سلامت شما همکاران اتخاذ می گردد.
وی این تصمیم ها را مواردی چون مشاوره ی ورزشی و تجویز برنامه ی ورزشی و نوع فعالیت – معرفی به باشگاه ها و استخرهای طرف قرارداد فولاد با برنامه ی پیش بینی شده – مشاوره ی غذایی، در صورت نیاز ارائه رژیم غذایی روزانه و در صورت لزوم معرفی جهت استفاده از غذاهای رژیمی در محل رستوران خواند.
عباس استادی امتداد سلامت همکاران و یا بازیابی آن را در صدر اهمیت  برای کادر اجرا کننده طرح سلامت عنوان نمود و گفت: از آنجا که یکی از معقوله های سلامت تحرک بدنی است. بر آن شدیم که زنگ ورزش را در شرکت طی شیفت های کاری داشته باشیم. 
وی تحرک و ورزش کردن را اقدامات بسیار مهم جهت حفظ سلامتی دانست و گفت: تحرک، گردش خون را افزایش، سوخت و ساز  بدن را بالا برده و سبب شکل گیری ماهیچه ها می گردد. بنابراین انجام حرکات ورزشی به صورت منظم و صحیح در شرکت تحت عنوان زنگ ورزش  می تواند علاوه بر موارد ذکر شده، روحیه نشاط و شادابی را برای کارکنان به ارمغان آورده تا مابقی ساعت کاری خود را با شادابی هر چه بیشتر و به دور از کسالت سپری نمایند که باعث بهره وری در کار می شود.
استادی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمام همکاران گفت: کلیپی تحت عنوان زنگ ورزش به مدت 12 دقیقه جهت انجام حرکات صحیح و فعال ورزشی آماده شده است که در سیستم اینترانت شرکت کارتابل پرسنلی طراحی و نصب شده است که تمامی همکاران ارجمند می توانند مراجعه و به این حرکات ورزشی را ادامه دهند. ضمناً در پایان همین کلیپ در خصوص فواید خنده نیز اشاره شده است.

 

1023
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,100

Yesterday : 1,133

Total : 3,325,350