Language
در دیدار چهره به چهره مدیر عامل با امور تکنولوژی عنوان شد:
رضایت مشتریان داخل و خارج از کیفیت محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران
در ادامه جلسات چهره به چهره، مدیرعامل شرکت این بار با کارکنان تلاشگر امور تکنولوژی در مورخ 17/2/97 و در نشستی کاملاً صمیمی به بررسی مشکلات، نظرات و راهکارهای موجود پرداختند.
 

در ابتدا مهندس کاردی مدیر امور تکنولوژی ضمن برشمردن دیدگاه ها و نظرات حوزه تحت سرپرستی خود گفت: امور تکنولوژی با استفاده از تخصص پرسنل خود تمام سعی و تلاش خود را در جهت پشتیبانی از واحدهای تولیدی و تأثیرگذاری در حوزه فروش و نوآوری انجام داده است.
وی تعریف و تولید360 گرید فولاد آلیاژی را از افتخارات این واحد برشمرد و افزود: بدلیل اینکه سازمان سفارش پذیر است و تا سفارش نگیرد دست به تولید نمی زند رسالت امور تکنولوژی مهم و استراتژیک می باشد.
در ادامه مدیر عامل شرکت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی، پــرسنل متخصص و بــاتجربه ی ایـــن مجموعه را جزء پتانسیل های لازم جهت ارتقاء کیفی و کمی محصولات دانست و گفت: خوشبختانه واحد امور تکنولوژی دارای امکانات بسیار مناسبی است و امید است با ارائه مقالات بروز در زمینه های مختلف و هم چنین طراحی گریدهای متنوع و افزودن آن به سبد محصولات، قدرت رقابتی برند فولادآلیاژی در سطح جهان را بیش ازپیش فراهم سازد. 
وی در ادامه ضمن تشکر و دست مریزاد جهت کنترل مناسب و دقیق محصولات گفت: در بازدیدها و جلساتی که با مشتریان اروپایی داشتم هیچگاه در خصوص کیفیت محصولات ما کمترین گله و شکایتی وجود نداشته است و همیشه کیفیت محصولات ما دلیل عمده پافشاری مشتریان برای سفارش هر چه بیشتر است و این برای سازمان بسی جای افتخار است.
مهندس محمدی در این دیدار بر لزوم توسعه ی آموزش های داخلی و خارجی کارکنان، توجه بیشتر به مسائل رفاهی پرسنل و نقش آن در دستیابی به اهداف عالی سازمان اشاره نمود و افزود: آموزش پرسنل و بازدید آنان از شرکت های معتبر جهت کسب دانستنی های روز نه تنها هزینه نیست بلکه به عنوان سرمایه تلقی می گردد و باید با مدیریت بسیار مناسب برای تمامی کارکنان شرکت در نظر گرفته شود.
وی شرکت فولاد آلیاژی ایران را یک مجموعه فنی، مغزافزاری و بسیار ارتقاء یافته دانست و خطاب به حاضرین گفت: همگی باید با تلاش مضاعف و اجرای پروژه های بهبود واحد خود را ارتقاء داده تا سازمان بتواند به اهداف استراتژیک خود هرچه بیشتر نزدیک شود.
در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای واحدهای مربوطه توسط مدیر امور تکنولوژی و روسای واحدهای آزمایشگاه مرکزی، تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت و تکنولوژی تولید، اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات آزمایشگاه از مدیریت در خواست و از طرف ایشان قول مساعد جهت رسیدگی و بررسی هرچه بیشتر موضوع عنوان گردید.
در این جلسه هم چنین بعضی از مسائل و نقطه نظرات کارکنان نیز با حضور مدیرمنابع انسانی، مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 

681
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 339

Yesterday : 1,148

Total : 3,325,737