Language
تجلیل از جانبازان معزز در شرکت
تجلیل از جانبازان معزز در شرکت
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت روز جانباز طی مراسمی در محل مهمانسرای شرکت در تاریخ 26/2/95 از مقام شامخ همکاران جانباز تجلیل بعمل آمد.
 

در این جلسه مهندس مرتضی محمدی؛ مدیرعامل شرکت ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، وجود جانبازان در شرکت را به عنوان افتخاری بزرگ برای این صنعت عنوان نمود و گفت: مجموعه فولاد آلیاژی ایران همیشه نیازمند رهنمود و پیشنهاد عزیزانی چون شما است و از این موضوع استقبال خواهد نمود.

مهندس محمدی ضمن قدردانی از جانبازان و ایثارگران گفت: شهدا و جانبازان و کسانی که در جبهه های جنگ جنگیدند و از کیان مملکت و از مرزهای کشورمان ایران و مردم ما دفاع نمودند حق عظیمی بر گردن ما دارند و الحمدلله مردم ما قدردان هستند و در تمام این دوران اثبات کردند که در تمامی زمینه ها به آرمان های دینی و ملی پایبندند و هر آنچه که از دستشان بر می آمد را انجام دادند.
مدیرعامل شرکت در این خصوص افزود: جــانبازان اسوه ی صبر و استقامت هستند و از اینکه این صنعت را در هرچه بهتر و کاملتر شدن همراهی نمایند بسی جای افتخار است.
وی جانباز بودن را هم افتخار و هم مسئولیت خواند و گفت: این مسئولیت بیشتر جنبه عقیدتی دارد و ما براساس عقیده ای که داشتیم به نبرد با دشمن عازم شدیم و براساس همان عقیده است که امروز در اینجا حضور داریم و کماکان علیرغم تمام موضوعاتـی که می تواند ما را تحت تأثیر قرار دهد محکم و پابرجا مدافع ارزشهایی هستیم کــه در سالهای جـــوانی بـــه خاطر آن جنگیدیــم و سالیان عمرمـــان را برای آن صــرف نماییم.
محمدی در همین رابطه شجاعت در بیان و پذیرفتن مسئولیت های  مختلف را از جمله خوصیات یک جانباز خواند و گفت من از تمام جانبازان محترم شرکت می خواهم با شجاعت تمام موضوعات و مسائل شرکت را عنوان و در تمام امور راه گشا و در کنار سازمانشان باشند.
مدیرعامل در پایان بــا اشاره به مشقت ها و سختی های که جانبازان بــه واسطه زخم عشقی که در بدن دارند تشکر و بــرای تمام آنــان آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی نمـوده و گفت: امید است که همگی در زمره جانبازان راه حق بمانیم و این بسی جای سعادت و افتخار دارد و جایگاه والای عبودیت می باشد.
اهدای گل، گرفتن عکس یادگاری و هدیه ای به رسم یادبود بـرای 23 جانباز در شرکت پــایان بخش این مراسم بود.

730
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 85

Yesterday : 1,148

Total : 3,325,483