Language
جشن روز خبرنگار در باغ صدری تفت
جشن روز خبرنگار در باغ صدری تفت
خبرنگاری از جمله مشاغلی است که با روح و جان یک انسان سروکار دارد و دانش، احساسات و تمام ظرفیت‌های فکری او را به خدمت می‌گیرد. پس نمی‌شود یک عمر کوشش شریف و صادقانه شما خبرنگاران را با گرامی‌داشت یک روز، ارج نهاد و پاس داشت.
 

با این همه، روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران با تبریک مجدد این روز فرخنده به تمام فعالان و کوششگران عرصه رسانه و خبر به ویژه همکاران ارجمند و صدیقی که به ثبت و نگارش رویدادهای شرکت فولاد آلیاژی ایران همت نمودند، تبریک می‌گوید و به روح شهید محمود صارمی که این روز مبارک به نام آن شهید عزیز مزین است، درود و سلام می‌فرستد.
به همین مناسبت با همکاری استانداری یزد، شهرداری، اداره ارشاد اسلامی و شرکت فولاد آلیاژی ایران مراسمی در روز شنبه 21 مرداد سال جاری در باغ صدری واقع درشهرستان تفت با حضور سیدمحمد میرمحمدی؛ استاندار یزد، محمدعلی طالبی؛ معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار، مصطفی سالاری ؛ فرماندار یزد، محمود زارع رشکوییه؛ فرماندار تفت و جمع کثیری از مسئولین و اصحاب رسانه با خانواده محترمشان برگزار گردید.
در این مراسم استاندار یزد طی سخنانی اظهار نمود: خبرنگاری مسئولیت سنگینی است، آنها با از خودگذشتگی، صبر و امانتداری به مردم و جامعه خدمت می کنند.
وی ادامه داد: فعالان عرصه خبر با تهیه و ارایه اخبار و گزارشهای خود، مثبت نگری را در جامعه رونق و با ترویج آرامش و امید، جلو هرگونه دغدغه را می گیرند و روحیه گذشت، محبت و برادری را گسترش می دهند.
سید محمد میرمحمدی تاکید نمود: توسعه فرهنگ کار، انعکاس تازه های پژوهشی، گشودن فضای گفتمان، اشاعه نظر بزرگان، توسعه ادب اجتماعی، گسترش اخلاق دینی و بستر سازی مناسب برای شکوفایی ظرفیت ها از دیگر وظایف خبرنگاران است.
میرمحمدی افزود: رسانه ها باید مردم را با القای واژه ها و روش های مناسب به سوی اهداف و ارزش های عالی هدایت کنند و نقش خود را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها نیز به خوبی انجام دهند.
 ایشان در ادامه به اهمیت همدلی و تعامل سازنده بین خبرنگاران و ارتباط صمیمی آنها با اعضای خانه مطبوعات اشاره کرد و یاد آورشد: همه باید برای تقویت خانه این نهاد فرهنگی مطبوعاتی و رونق هرچه بیشتر آن برای تحقق اهداف و برنامه ها در استان کمک کنند.
میرمحمدی اظهار کرد: خانه مطبوعات فضا و مکان مناسبی برای همدلی و همکاری و کمک همه جانبه فعالان رسانه ها در استان است که دور هم جمع شوند و با برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ و برنامه های مورد نیاز استان تلاش کنند. 
همچنین در ایـن مراسم برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد.

950
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 148

Yesterday : 1,711

Total : 3,334,874