Language
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران بر برنامه ریزی جهت صادرات 30 درصدی محصولات شرکت تاکید نمود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران بر برنامه ریزی جهت صادرات 30 درصدی محصولات شرکت تاکید نمود
در پی برگزاری بیست و پنجمین سفر استانی هیأت دولت به استان یزد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین، مقامات و مسؤولان استانی از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید به عمل آوردند.
 

شرکت فولاد آلیاژی ایران در تاریخ 17/12/94 میزبان محمدرضا نعمت زاده، جعفر سرقینی، محمد مهدی ابوئی و هیئت همراه بود.


در ابتدای جلسه مهندس محمدرضا نعمت زاده مقام و جایگاه فولاد آلیاژی ایران، تکنولوژی و دانش فنی این شرکت را بسیار بالاتر از آن دانست که به تولید فولادهای ساختمانی روی آورد و گفت: فولادآلیاژی جز آلیاژی، آن هم هر چه گران تر و مرغوب تر نباید تولیدکند و از حرفه تخصصی خود نباید خارج گردد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین برتخصصی نمودن شبکه فروش بمنظور بازاریابی بهتر و توسعه بازار داخل کشور تأکید کرد و گفت استان یزد ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت قطعه سازی خودرو کشور را دارد و باید این امر محقق گردد.


وی در این خصوص ادامه داد: افزایش صادرات به میزان 30 در صد  از تولیدات و نزدیک شدن به حد سرانه جهانی از جمله نکاتی است که این شرکت باید بیشتر به آن توجه کند.


نعمت زاده رسیدن به سهم یک درصد جهانی در زمینه تجارت و صادرات و ... را حق مسلم کشور خواند و در این خصوص گفت وقتی1/1 درصد جمعیت و تقریباً یک درصد اراضی جهان متعلق به کشور ماست رسیدن به یک درصد جهانی در زمینه تجارت، صادرات و ... حق مسلم کشور است و افزود ما در زمینه فولاد باید به دو درصد تولید جهانی برسیم و این اقدام با همت همگان امکان پذیر است.وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان جلسه از حاضرین خواست تا دست در دست هم و با حمایت دولت، آینده ی خوبی برای شرکت فولاد آلیاژی رقم بزنند.

در این جلسه هم چنین مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن ارائه گزارش مبسوطی از وضعت کنونی شرکت، آمادگی شرکت فولاد آلیاژی ایران را جهت ورود به بازارهای صادراتی و تولید فولادهای پر آلیاژ ومخصوص اعلام نمود.محمد ابراهیم قدیریان ضمن یادآوری چالش های گریبان گیر صنعت فولاد کشور، مساعدت وزیر صنعت، معدن و تجارت را درخصوص ضرورت افزایش تعرفه های واردات فولاد، کنترل واردات و کمک دولت جهت رونق واحدهای فولادی را خواستار شد.

 

 

2328
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 139

Yesterday : 1,446

Total : 3,331,943