Language
نشست مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی بـا استاندار یزد
نشست مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی بـا استاندار یزد
به منظور ارتقاء تعامل، همگرایی، هماهنگی و هم اندیشی، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران روز دوشنبه مورخ 21/10/94 با استاندار استان یزد ملاقات و با هم دیدار نمودند. در این دیدار صمیمی سیدمحمد میرمحمدی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی خطاب به مهندس قدیریان گفت: فولاد آلیاژی از مهمترین و بزرگترین صنایع استان یزد است و ما بایستی اهتمام ویژه ایی جهت توسعه هرچه بیشتر این صنعت بزرگ داشته باشیم.
 

وی افزود اگر بازارهای داخلی توسعه پیدا کند و اشباع شود، امکان توسعه بازار خارجی و افزایش صادرات نیز وجود دارد.

میرمحمدی در ادامه به فرهنگ کار در استان یزد اشاره و بیان نمود، مردم استان یزد بسیار نجیب، خوب، متدین و اهل کار و تلاش هستند،  بطوری که کار آنها همراه با اعتقادشان است. آن مجموعه هم مدیران، کارکنان متخصص، توانمند و قابلی دارد که بایستی از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

بحمدالله هیئت مدیره فعلی شرکت هم منسجم و کارآمد هستند و فرصت خوبی است که بتوانیم با کمک همة کارکنان، متخصصان شرکت و مسئولین، ضمن برطرف نمودن مشکلات و چالش های پیش رو، نسبت به پیشبرد اهداف کارخانه و بـــویژه به ثمر نشاندن طرحهای توسعه اقدام نمائیم.

متأسفانه پروژه یزد I بر زمین مانده، که بایستی هر چه زودتر به نتیجه برسد و امکان ایجاد ارزش افـــزودة بیشتر و اشتغال نیز فراهم شود.

خوشبختانه کلیه دستگاههای اجرایی استان با هم هماهنگ هستند و آماده کمک و هرگونه همکاری برای رفع مشکلات احتمالی شرکت می باشند و استان با همة توان پشتیبان و حامی شما می باشد.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به معیشت، تسهیلات و امکانات رفاهی کارکنان را مورد تأکید قرار داد و گفت اگر کارگران به مدیریت اعتماد کنند و مدیریت با کارکنان صادق و شفاف باشد، کارکنان ثابت کردند که با همة توان کـار می کنند و این امر ثابت شده است.

اطلاع رسانی درست و دقیق، برقراری ارتباط دو سویه، شفاف سازی و... از مسئولیتهای روابط عمومی است تا بتوانند هر چه بیشتر این تعامل، همفکری و هم افزایی دو طرفه را ایجاد کنند.

در پایان استاندار بر تربیت کادر تخصصی و توجه به فن آوری جدید تأکید و برای مدیریت جدید شرکت آرزوی توفیق کرد.

در ادامة جلسه محمد ابراهیم قدیریان ضمن تشکر از حسن نظر استاندار، برخی از چالشهای پیش رو شرکت را بر شمرد و به موضوعاتی از قبیل: انباشته شدن مشکلات شرکت طی سالهای قبل به دلیل بی ثباتی و تغییرات پی در پی مدیریت، ضرورت اصلاح ساختار سهامداری شرکت (در راستای تثبیت مدیریت)، تبعات تحریم بر صنعت، مسائل مرتبط با حوزة منابع انسانی، تأسیس مرکز آموزش علمی کاربردی به منظور آموزش تخصصی و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز شرکت و خدمات رسانی به سایر صنایع استان، تعالی سازمانی، نگاه تهاجمی به بازارهای هدف صادراتی و ... اشاره نمود.

همچنین تعالی رفاه و سطح درآمد کارکنان، اهتمام به توسعه در راستای افزایش اشتغال به عنوان مسئولیت اجتماعی واحدهای صنعتی از جمله مواردی بودند که از طرف ایشان مورد تأکید قرار گرفت.

3198
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 1,175

Yesterday : 1,211

Total : 3,334,190