زبان / Language

بازديد آیت الله ناصري امام جمعه یزد از شرکت

 

مقدمه خبر :

آبان ماه 1391 – آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران، در جلسه ای با حضور مدیران سازمان شرکت یافت و به ایراد سخن پرداخت.  

 

 

در این جلسه یک ساعته، ابتدا مهندس قميشي مديرعامل شرکت به تشریح جايگاه و دستاوردهای شرکت فولادآلياژي ايران در صنعت ایران و جهان پرداخت و با اشاره به پيشرفت ها و تحولات چشمگيري كه در شركت رخ داده، تحقق عيني سال توليد ملي، كار و سرمايه ايراني آنهم در شرايط تحريم همه جانبه را مایه ی افتخار این مجموعه دانست.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، همچنین رویکرد شرکت را در جهت خودکفایی و بومی سازی برخی تجهیزات مورد نیاز با توجه به ظرفیت های موجود در شرکت و کشور توصیف نمود و ابراز امیدواری کرد با توسعه ی این توانمندی ها، منافع ارزشمندی نصیب صنعت و کشورمان گردد.

ایشان همچنین به ذکر پاره ای از محدودیت های قانونی اشاره کرد که درآمد صادراتی شرکت و یکی از عمده ترین منابع مالی شرکت جهت پیشبرد اهداف توسعه ای خود را دچار مشکل می کند و از این جهت نیازمند نگاه و مساعدت تمام دستگاه های ذیربط برای برداشتن مشکلات و موانع فراروی صنعت می باشد.

مهندس فقيه خراساني- قائم مقام مدیر عامل نیز، با اشاره به موفقیت های شرکت از منظر تولید کمی و کیفی محصولات، به تشریح وضعیت و اهمیت طرح های توسعه شرکت پرداخت که میزان تولید شرکت را با اتمام طرح های توسعه ی زیر سقفی تا سقف 500 هزارتن  و باراه اندازی پروژ ه ی یزد یک تا.....میلیون تن در سال افزایش خواهد داد. همچنین با  انجام این طرح ها 10 هزار نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم مشغول به كار مي شوند که از نظر اقتصادي گردش مالي بالایي نصیب مجموعه شده و شكوفايي استان را نیز به دنبال خواهد داشت.

در ادامه و پس از معرفی مدیران شرکت توسط مدیر عامل، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سزد طی سخنانی با تأكيد بر بهره مندي از نيروهاي مستعد، مديريت صحيح منابع و كسب دانش و فناوري روز دنيا، توجه به كيفيت براي حصول خودكفايي و فراتر از آن، دستيابي به بازارهاي جهاني را به عنوان پشتوانه قوي و اساسي براي هر صنعتي يادآور شد.

آيت ا... ناصری همچنين بروز شرايط تحريم را فرصتي مناسب براي توليد دستگاه ها و ماشين آلات مورد نياز صنايع در داخل كشور داشت تا يكي از راه كارهاي اقتصاد مقاومتي كه مورد تأكيد مقام معظم رهبري نيز مي باشد حاصل آيد.

نماينده محترم ولي فقيه در استان، با ابراز خشنودي از افزايش توليد در كارخانجات فولاد آلياژي ايران علي رغم مشكلات و محدوديت هاي موجود، مديران را از تفكر سود محور بدون در نظر گرفتن كيفيت كه موجب عدم استقبال از كالاها و خدمات داخلي مي شود بر حذر داشته و بي توجهي به اين موضوع را موجب خسران دنيوي و عذاب اخروي دانست.

آیت الله ناصری به مدیران شرکت توصیه کرد:بايد به فكر كيفيت كاري تان به صورت عالی باشيد تا برند فولاد و نام آن براي مشتريان به خوبي شناخته شود. ما بايد به جامعيت بشريت فكر كنيم، يعني به اينكه دنيا را اشباع كردن و خدمت به جامعه بشر انجام دادن را سرلوحه كارمان قرار دهيم، تا هم بنده هاي خدا و هم خدا از ما راضي باشد.

همچنین آیت الله ناصری با اقامه نماز ظهر با کارکنان شرکت، طی سخنانی به بيان اهميت غدير و امامت پرداخت درباره اهداف خلقت انسان و آفرينش او و جهان به ایراد سخن پرداخت.

امام جمعه یزد کارکنان شرکت را به قدردانستن همديگر، مهربانی با یکدیگر، پرهیز از انتقاد نابجا و عیب جویی از دیگران، كمك به همکاران و سایر افراد جامعه بدون انتظار جبران، خوبي در حق ديگران و رفع مشکلات افراد جامعه سفارش نمود تا از این طریق صفات خداوندي در وجود آدمی تجلي يابد.

ایشان به کارکنان شرکت توصیه نمود: هيچ موقع در كار توقف نداشته باشید و كار را به ديگران نیز ياد بدهید تا خداوند براي يك به يك اعمال خیر به شما پاداش اختصاص دهد.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 264

بازدید دیروز : 1,424

کل بازدید : 3,375,420