زبان / Language

وزیر دادگستری کشور:

شرکت فولاد آلیاژی ایران مجموعه ای سرزنده و پویاست

 

مقدمه خبر :

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری کشور و هیئت همراه روز شنبه مورخ 16/2/96 از خطوط تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید بعمل آوردند. 

 

 

 

وزیر دادگستری کشور شرکت فولاد آلیاژی ایران  را جزء صنایع زیرساختی و مادر کشور برشمرد و گفت: این شرکت با توجه به تولید چهارصدهزار تن مذاب  در سال و صادرات 50 هزار تن محصول و ارسال به  15 کشور جهان و همچنین طراحی و تولید 387 گرید در سایز و اشکال مختلف، مجموعه ارزشمندی به حساب می آید.
وی در این خصوص افزود تولیدات خاص این شرکت سبب شده است که ایــن بنگاه اقتصادی نقش تعیین کننده ای در صنعت  فولاد کشور داشته باشد و خوشبختانه با اعمال مدیریت مناسب، این سازمان توانسته است در یک کلمه در راستای اقتصاد مقاومتی یعنی اتکاء به خود را معنا نماید.
وزیر دادگستری کشور در خصوص چگونگی رفع چالشهای داخلی و خارجی در شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: برای این که این صنعت رقابتی و قدرت برابری از لحاظ کیفیت را با محصولات جهانی پیدا کند، باید در دو مقوله قیمت و تکنولوژی خود را بسیار رشد دهد و این در تمام صنایع به خصوص صنـایع مـادر یک اصل حاکمی می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی بحث ریل و صنایع ریلی را بخش حساس و بسیار مهم و مورد توجه مسئولین کشور خواند و گفت: با توجه به قابلیت شرکت فولادآلیاژی ایران در طراحی و تولید با کیفیت فولاد ریلی و هم چنین مصوبه دولت مبنی بر تأمین نیازهای کشور از داخل، امید است با تلاش دو جانبه شرکت فولاد آلیاژی ایران و دولت بتوانیم از ظرفیت های این سازمان بیش از گذشته بهره مند گردیم.
وزیر دادگستری کشور ضمن تشکر از همت تمام کارکنان تلاشگر این سازمان گفت: تولید، تنوع محصولات، بازار بورس، بازاریابی و صادرات در این شرکت گویای آن است که مجموعه فولادآلیاژی ایران مجموعه ای سرزنده، پویا و توانایی مدیریت این مجموعه برای توسعه همه جانبه در کشور قابل قبول است. و بر این باور هستیم که در ایجاد بازار، نقدینگی و خرید، از این مجموعه برای بستر سازی صادرات و غیره از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
ایشان در دفتر یادبود در پیامی به کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران چنین مرقوم فرمودند: 
خداوند منان را شاکریم که در ایام مبارک ماه شعبان و در آستانه میلاد مبارک حضرت ولی عصر(عج) توفیق بازدید از مجموعه فولاد آلیاژی ایران را پیدا نمودم.
این مجموعه به عنوان زیرساخت توسعه صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است که خوشبختانه با همت مدیران و کارشناسان و کارکنان آن به ظرفیت اسمی نزدیک شده و تنوع فراوان یافته است که می تواند نیازهای کشور را تأمین نماید و بخش قابل توجهی به صادرات بپردازد.
چنانچه مدیران محترم توضیح دادند پروژه های با تلاش محققان مجموعه و پژوهشگران دانشگاهی برای بالندگی این صنعت و هم توسعه صنعتی کشور در حال توسعه است که بسیار مهم و ارزنده خواهد بود.
برای همه دست اندرکاران آرزوی موفقیت و سربلندی و عزت را دارم.

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,203

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,335,929