زبان / Language

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان، وزارت صنعت، معدن و تجارت:

گام نهایی برای تولید انبوه فولاد استراتژیک ریلی از طرف شرکت فولاد آلیاژی ایران برداشته شده است

 

مقدمه خبر :

دکتر فیاض: معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان، وزارت صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه مورخ 16/1/96 از شرکت فولادآلیاژی ایران بازدید به عمل آورد. وی ضمن تبریک به تلاشگران شرکت فولادآلیاژی به جهت تولید فولاد ریلی، قدم برداشتن این شرکت در این جرگه و ایجاد مقدمات این تولید را امری بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در نظر دارد تعاملات و گفتگویی با وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین خطوط ریلی خود از داخل کشور و جلب توجه و متقاعد نمودن این وزارتخانه به محصولات شرکت فولادآلیاژی ایران داشته باشد.  

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان ضمن تبریک سال نو و هم چنین ایام ماه رجب به کلیه کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران، از جمله برنامه های انجام شده در دولت تدبیر و امید را رونق و احیاء بیش از 23هزار واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل20تا 99 درصدی در استان یزد نام برد که به این صورت با تخصیص 16هزار میلیارد تومان چهارهزار شغل ایجاد می شود.
دکتر فیاض همت جهت اتمام طرح های صنعتی با پیشرفت40درصد به بالا را از جمله برنامه سال 96 عنوان نمود و گفت امسال تلاش می کنیم تا طرح های بزرگ صنعتی را به مرحله بهره برداری رسانیم و هم چنین رکورد جذب نیروی انسانی و اشتغال را به طور جدی دگرگون نمائیم.
وی برشمردن سال 96به عنوان سال سرنوشت ساز برای شرکت فولادآلیاژی ایران و استفاده از محصولات این شرکت به جای واردات در خطوط ریلی کشور، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای تحقق شعار سال ایجاد زمینه هایی برای تولید بالاتر و اشتغال بیشتر را امری ضروری خواند و گفت: هدف ما آن است که با تغییر ساختار الگو و استقبال از محصولات ریلی، این شرکت با توجه به قیمت مطلوب تر و انشااله کیفیت بهتر، زمینه های تولید بالاتر و اشتغال زایی بیشتر را بیش از پیش فراهم نمائیم.
دکتر فیاض نظم، انضباط را از عوامل حیات یک سازمان خواند و گفت در شرکت فولادآلیاژی ایران همه چیزجای خودش است و همگان بصورت منظم و با انضباط خاص از ابتدا تا انتها خط تولید کارش را با دقت و برنامه انجام می دهند و اینها همه حاکی از آن است که جوشش و حیات در این سازمان وجود دارد و امید است همچنان ادامه داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان در پیامی ضمن خداقوت به کلیه کارکنان تلاشگر فولادآلیاژی از آنان تشکر نمود و گفت همچنان با نظم و انضباط به تلاش خود ادامه دهند. 

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 288

بازدید دیروز : 1,617

کل بازدید : 3,336,631