زبان / Language

بازدید نمایندگان شرکت لوکینی ایتالیا از شرکت فولاد آلیاژی ایران

بازدید نمایندگان شرکت لوکینی ایتالیا از شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

شرکت Lucchini، دومین شرکت تولید کننده فولاد در ایتالیا میباشد که با بهره گیری از ظرفیت تولید بالغ بر 2.5 میلیون تن، جزو فولادسازان با سابقه و مشهور در اروپا به شمار می آید. گروه الجزایری Cevital با مالکیت آقای Issad Rebrab در سال 2014 و با سرمایه 400 میلیون یورو اقدام به خرید بخشی ازشرکت Lucchini در پیومبینو نمود و در حال حاضر درصدد تغییر واحد فولادسازی وجایگزینی کوره قوس به جای کوره بلند وانجام Revamp در خطوط تولیدی خود می باشد.  

 

 

گروه Cevital در زمینه های مختلف؛ نظیر فرآوری مواد غذایی، تمونتاژ خودروهای هیوندائی به میزان 000/70 دستگاه در سال، نمایندگی خدمات پس از فروش خودروهای ولو، نمایندگی تولید لوازم خانگی سامسونگ، تولید شیشه تخت، اکتشاف و استخراج و همچنین در بحث توزیع محصولات مختلف، در سطح گسترده فعال می باشد.

    

قسمت خریداری شده از مجموعه بزرگ Lucchini، به شرکت AFERPI  تغییر نام یافته است.

 

ازمهمترین تولیدات  این شرکت ،میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

1) مفتول مورد مصرف برای حفاری، قالب ریزی، پیچ و مهره، الکترود و سیم جوش.

2) میلگرد از فولادهای  کم آلیاژ، بلبرینگ و میکرو آلیاژ بردار و....

3) محصولات نیمه تمام مانند اسلب، بلوم و بیلت.

4) ریل وقطعات راه آهن.

 

 این شرکت با توجه به فرسوده بودن تجهیزات فولاد سازی(تولید مذاب به روش قدیمی کوره بلند)، تصمیم گرفته، تا کوره های قوس الکتریکی را جایگزین روش قدیمی نماید که در این راستا فعالیتهای زیر بنایی در خصوص این تغییر در روند فولادسازی در  حال انجام است.

با توجه به موضوع فوق و از آنجاییکه به روز رسانی کارخانجات فولادسازی AFERPI بالغ بردو سال به طول خواهد انجامید، مدیران شرکت مذکور را بر آن داشت که به دنبال تامین  محصولات نیمه تمام ( بلوم و بیلت ) برای خطوط  نورد خود برآیند و بعد از ارتباطات مختلف با شرکتهای تولید کننده ، باب مذاکرات با شرکت فولاد آلیاژی ایران را نیز هموار نمایند.

لذا بعد از جلسه ای که فیمابین مدیران عامل دو شرکت برگزار شد ، مقرر  گردید که تیمی از  مسئولین فنی شرکت AFERPI جهت ارزیابی امکانات و فرایند تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران اقدام نمایند.

لازم بذکر است که در تاریخ 3/5/94 بازدیدی از سوی نمایندگان این شرکت به شرکت فولاد آلیاژی به مدت سه روز صورت پذیرفت.

در طی حضور تیم چهار نفره از شرکت AFERPI ، ازتجهیزات  فولادسازی و ریخته گری،  آزمایشگاههاو فرایندهای تولید شرکت بازدید بعمل آمد و ارزیابی کاملی از شرایط تولید صورت گرفت و در ادامه نیازهای فولادی شرکت مذکور به تفکیک مواد اولیه ریل، محصولات طویل و مفتولهای آلیاژی و کیفی بطور دقیق مورد بررسی قرار گرفت وتوافقات اولیه فنی حاصل گردید.

 در پایان و ضمن ابراز خرسندی تیم ارزیاب از امکانات پیشرفته  و دانش فنی برجسته  تولید در شرکت فولاد آلیاژی ایران، مقرر شد لیست نیازهای کوتاه مدت و دوساله خود را جهت جمع بندی توافقات و تعیین شرایط بازرگانی در طی ماه آگوست ، ارسال نمایند.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 467

بازدید دیروز : 1,133

کل بازدید : 3,324,717