گروه برنامه ریزی خرید و ارزیابی تامین کنندگان با دو واحد برنامه ریزی خرید و ارزیابی تامین کنندگان مشغول به فعالیت می باشد که در ادامه وظایف و اقدامات هر یک از واحد ها به اختصار ذکر شده است.
برنامه ریزی خرید
در این بخش برنامه ریزی راهبردی فرایند تأمین به همراه نظارت و کنترل بر اجرای فرایند ها از طریق اقدامات زیر صورت می گیرد:
- ارائه خدمات پشتیبانی برنامه ریزی ، تهیه گزارشات و اطلاعات مورد نیاز
- تحلیل، طراحی، پیاده سازی، بهبود و ارتقاء سیستم های مدیریتی در حوزه تامین
- تدوین، اصلاح و بروز رسانی دستورالعمل های داخلی خرید
- ارائه برنامه های راهبردی جهت تسریع فرایند خرید
- تجزیه و تحلیل بازارهای خرید
- تحلیل های فنی-اقتصادی خرید
- برآورد و تدوین بودجه خرید
- مدیریت ریسک تامین
ارزیابی تامین کنندگان
در این بخش ارتباطات تامین کنندگان با مجموعه فولاد آلیاژی ایران از طریق اقدامات زیر صورت میگیرد
- شناسایی تامین کنندگان کالا و خدمات
- ارزیابی اولیه تأمین کنندگان کالا و خدمات (شامل: جمع آوری اطلاعات مورد نیاز ارزیابی، تشکیل کمیته های ارزیابی، ثبت تأمین کنندگان در سیستم اطلاعات مدیریت و....)
- طراحی و تدوین فرایند ها و دستورالعمل های شناسایی و ارزیابی تامین کنندگان
- ارزیابی و پایش دوره ای عملکرد تامین کنندگان
- درجه بندی تامین کنندگان
- ارائه برنامه های بهبود و ارتقاء تامین کنندگان
رئیس دپارتمان : اعظم بابایی
بازدید:8464